Johann schreef:
Zeer mooie v70 kerel!

Johann schreef:
Is dit geen KW V2? Had ook al eens rond gekeken voor een verlaging in de toekomst en kwam bij kw op de variant 2 uit...Johann schreef:Ja zit een KW variant 3 onder. Volledig in hoogte en in en uitgaande demping instelbaar.bookkeeper schreef:
eehhh is deze verlaagd??
Dat is een getunede V70R van het vorige type...schitterende bak, maar wel aan de prijs!hulliehulleman schreef:even een vraag,bij volvo dealer reede in amerongen staat een v70 te koop met 330 pk is dit origineel of is deze getuned?
Origineel heeft ie 300pk dus moet ie wel getuned zijnhulliehulleman schreef:even een vraag,bij volvo dealer reede in amerongen staat een v70 te koop met 330 pk is dit origineel of is deze getuned?
dat bord heb ik ook wel bijgestaan hahaha die is gróóóót. Dat zie je niet zo nu maar als je eronder staat wel. Als mijn 850 eronder staat, dan valt het dak percies onder "corporation". afstand van Johann's auto tot bord is ook nog een metertje of 30...Johann schreef:
Vandaag de lease maatschappij / dealer opdracht gegeven voor het leveren en monteren van een set verlagingsveren voor mijn bestelde V70 limited edition...Johann schreef:Denk dat een verlaagde V70 ongeveer 't zelfde gevoel geeft als een V50, Misschien nog wel iets comfortabeler
Johann schreef:Nee dit is V3
Het is een V3 kit voor Ford Mondeo BA7 Bestel nummer 35230050.Stoffelv70 schreef:Johann schreef:Nee dit is V3
Johan,Is het mogelijk om me de serie nummer of bestelnummer van je V3 te zeggen aub? Alvast bedankt!!