@Paul:
Weinig, het is dezelfde motor tenslotte, het viel mij op dat deze een stuk minder zuinig lijkt te lopen ( maar heb pas 100 km gereden ermee).
Ik kan mij voorstellen dat met de spoilers er wat meer weerstand is maar van 4.9/100 naar 5,5/100 (oid's) dat viel me toch tegen. Deze motor heeft pas 5500 (iets minder zelfs) gelopen, dus ik hoop wel dat dat nog iets verbeterd.
Verder is deze verlaagd en voel je de weg wel een stuk meer, maar eigenlijke in een positieve zin, het zijn korte droge klapjes die positief aanvoelen..als je begrijpt wat ik bedoel :mrgreen:
Net als bij mijn vorige C30 hoor ik wel de windruis bij mijn rechter oor (alleen met radio uit

zodra je boven de 80 ofzo komt, maar het lijkt wel minder te zijn.
Ik was overigens altijd al zeer tevreden over de performance audio, maar de high performance audio, welke deze heeft, is absoluut WOW! Ik ben geen audiofiel, maar zelfs ik hoor het verschil (6cd wisselaar, mp3 compatible is een grote plus en maakt het feit dat ik nu niet langer mijn telefoon als mp3 speler kan gebruiken meer dan goed :bday: ).
ahhh 1 ding dat me overigens gelijk opviel...deze stoelen zitten veel comfortabeler (de oude waren ook niet slecht hoor), deze lijken iets zachter/de aansluiting zitting naar rug lijkt beter...ik weet het niet precies, het is een gevoel, dat natuurlijk ook veroorzaakt kan zijn door het feit dat het leer is.
....en nu maar wachten op dat allereerste krasje dat gegarandeerd gaat komen op een auto die dagelijks gebruikt wordt...grrrrrrrr