Door mijn ergenis, kon ik het niet laten mijn v50 naar furness-car te brengen met het verzoek. alle kleine deukjes te verwijderen.
Deze waren er bij het winkelcentrum er in gekomen, en waren gelukig oppervlakig.Deze konden uitgedeukt worden zonder te spuiten.
Toen ze eenmaal begonnen met stickers plakken waar ze zaten werd echt duidelijk hoeveel er in zat.zie foto
Uitdeuken zonder spuiten
- sportfan27
- 2nd Gear member
Mijn S80 heeft er ook een aantal, de meest in het oog springend zijn 3 deukjes links boven op de wielkast voorzijde ( vlak naast de motorkap) , ik zie deze deukjes bij veel auto,s al is het me een raadsel hoe ze daar komen, lijkt wel of een kind met zijn fietsstuur tegen de auto aan heeft geleund ofzo.
- Paul
- Geartronic member
Maar dit is toch een V50? Zal het wel even verplaatsen uit het C30 gedeelte 

MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Graph X, wat kost het uitdeuken van 1 deukje? Wij hebben er namelijk ook één, die erg goed zichtbaar is..
- Graph-x
- 4th Gear member
rsnhakan, het uitdeuken zonder spuiten heeft geen vaste prijs, het is erg afhankelijk hoe diep het deukje is, en of er makelijk bij te komen is.
Ik had alle deurpanelen gedemonteerd, dat scheelde aanzienlijk in tijd.
Want tijd is geld, mijn advies vraag naar een prijs bij de dealer of bij een schade hersteller.
Feit is wel, je ziet niets meer van de deukjes.
Paul ik vond deze topic ook wel wat voor de c30 liefhebber vandaar dat ik hem daar had geplaast, maar hier staat hij ook goed
Ik had alle deurpanelen gedemonteerd, dat scheelde aanzienlijk in tijd.
Want tijd is geld, mijn advies vraag naar een prijs bij de dealer of bij een schade hersteller.
Feit is wel, je ziet niets meer van de deukjes.
Paul ik vond deze topic ook wel wat voor de c30 liefhebber vandaar dat ik hem daar had geplaast, maar hier staat hij ook goed
-
- 1st Gear member
Toen ik huidige V50 kocht heb ik via een kennis de deukjes laten verwijderen.
Rody werkt voornamelijk voor de autobedrijven om de auto's met name goed in de showroom neer te zetten.
ohja voordat ik het vergeet, zijn site is www.parkeerdeukweg.nl
Peerke
Rody werkt voornamelijk voor de autobedrijven om de auto's met name goed in de showroom neer te zetten.
ohja voordat ik het vergeet, zijn site is www.parkeerdeukweg.nl
Peerke
- Christopher
- 3rd Gear member
Alleen heeft hij geen werkende website...
S40 2.0D - Barents Blue Momentum
- Henriëtte
- 7th Gear member
De prijzen zijn inderdaad verschillend. Ik heb 2 jaar geleden 35 euro betaald voor één klein deukje aan het achterscherm, waarbij het rubber van mijn achterraam een stukje werd losgehaald en hij dus van binnenuit het deukje wegwerkte. Bij een meeting bij De Meern was een "deukendokter" aanwezig en die heeft 5 kleine (parkeer) deukjes eruit gehaald zonder in het interieur te hoeven zijn, voor 50 euro. En hij heeft ook nog gratis een "pit" die naar buiten stond teruggewerkt. Echt grandioos om te zien hoe ze zo n deukje "wegwerken".
http://www.dedeukweg.com/index.htm
http://www.dedeukweg.com/index.htm
- liquid_force
- 6th Gear member
als je de url zonder punt aan het einde ingeeft werkt hij wel ... ik heb de link hierboven ook aangepast.Christopher schreef:Alleen heeft hij geen werkende website...
-
- 3rd Gear member
Mooi dat de deukjes eruit zijn Graph-x!
Zelf heb ik er laatst zo'n parkeertereindeukje ingekregen. Ontsierend gezicht maar volgens mij is hij te ver ingevouwen om er zonder spuiten uitgehaald te kunnen worden.
Als ik ook zie hoe sommige mensen met hun deur doen is het ook helemaal niet vreemd dat er zoveel autos met deukjes zijn.
Ze zouden eens wat voorzichtiger moeten doen, maar dat doen ze alleen als ze naast een muur staan
Zelf heb ik er laatst zo'n parkeertereindeukje ingekregen. Ontsierend gezicht maar volgens mij is hij te ver ingevouwen om er zonder spuiten uitgehaald te kunnen worden.
Als ik ook zie hoe sommige mensen met hun deur doen is het ook helemaal niet vreemd dat er zoveel autos met deukjes zijn.
Ze zouden eens wat voorzichtiger moeten doen, maar dat doen ze alleen als ze naast een muur staan

Volvo XC60 2.4D FWD Momentum DRIVe 07-2009
Volvo XC60 D5 AWD Kinetic, Automaat, BLIS, Adaptive Cruise control, Front en Back camera, Standkachel. 3-2012
Volvo XC90 D5 AWD Inscription MY2017
Volvo XC60 D5 AWD Kinetic, Automaat, BLIS, Adaptive Cruise control, Front en Back camera, Standkachel. 3-2012
Volvo XC90 D5 AWD Inscription MY2017
-
- 1st Gear member
Je hebt helemaal gelijk Christopher
de site is www.parkeerdeukjeweg.nl, de site werkt wel maar de aangever niet
excuus
de site is www.parkeerdeukjeweg.nl, de site werkt wel maar de aangever niet
excuus
- pieter007
- 5th Gear member
- Contacteer:
meestal kost uitdeuken zonder spuiten een 50€/ stuk
waarschijnlijk als je er meer als 5 hebt ofzo word het wel goedkoper
waarschijnlijk als je er meer als 5 hebt ofzo word het wel goedkoper
mijn volvo: V50 2007 2.0D(black sapphire) /Amazon 1968 B20(hemelblauw)
pa zijn volvo's : s80 2006 2.4D /Amazon 1967 B20 & P1800E
pa zijn volvo's : s80 2006 2.4D /Amazon 1967 B20 & P1800E
- piotrV70
- 5th Gear member
Tijdens de nationale auto beautydag op 16 mei kost het 35,- euro:
http://www.absautoherstel.nl/DNABD/Pages/Default.aspx
http://www.absautoherstel.nl/DNABD/Pages/Default.aspx
- Graph-x
- 4th Gear member
Bedankt, voor de reacties.
Het kost altijd wat maar ik vindt het de mooite zeer zeker waar.
In de vouwen over de zij kant van de auto ontsierd zo'n deukje echt heel erg.
Zeker bij een v50 ziet het er erg lelijk uit. Bij mijn v40 die ik hiervoor had viel het veel minder op, dit kan ook door de kleur komen, ik heb nu een saphire black.
Zie resultaat, ik ben helemaal happy!
Het kost altijd wat maar ik vindt het de mooite zeer zeker waar.
In de vouwen over de zij kant van de auto ontsierd zo'n deukje echt heel erg.
Zeker bij een v50 ziet het er erg lelijk uit. Bij mijn v40 die ik hiervoor had viel het veel minder op, dit kan ook door de kleur komen, ik heb nu een saphire black.
Zie resultaat, ik ben helemaal happy!