Joost.
Ik heb dit kabeltje gevonden:MaVe schreef:Ik ben echter even op verkenning geweest tussen de bekabeling achteraan en heb langs de andere zijde van de koffer (links van achter gezien, woofer zit rechts) onderstaande stekker gevonden. De kleuren van de stekkerfittingen zijn alvast dezelfde (oranje). Enkel heeft deze 4 draden, en zijn er maar 3 nodig om de versterker/woofer te voeden. Is het deze connector waar van dient afgetapt te worden? In dat geval is er een heuse kabelboom nodig...
Een passieve subwoofer (oftewel een gewone subwoofer) rechtstreeks aansluiten op een headunit werkt niet. Je headunit levert per kanaal misschien 15 watt rms en dat is te weinig om een beetje leven te krijgen in je subwoofer. Een losse versterker en daarop de subwoofer aansluiten is inderdaad de oplossing.volvohaag schreef:Ik heb een passieve subwoofer ingebouwd in mijn volvo v40 uit 97.
Nu weet ik niet of ik hem direct op mijn sony radio met mp3 out kan aansluiten. 4 x 50 watt moet voldoende zijn lijkt me. Maar kan ik hem samen op de uitgangen voor achterin de d stijlen zetten of toch een extra versterker kopen???