AB 940

De laatste serie achterwielaangedreven Volvo's
Plaats reactie
Pietje1
1st Gear member
Berichten: 15
Lid geworden op: 19.12.2008 - 16:02

Ik was mijn AB enige tijd kwijt (van sleutelbos losgebroken)
Na 2 dagen teruggevonden en in "kontzak"gestoken.
Hij werkte de volgende dag echter niet meer alhoewel lampje wel brandde.
Heb nieuwe batterij gehaald, maar werkt nog niet.
Nu denk ik dat hij opnieuw geprogrammeerd moet worden (staat in handleiding). Echter er staat alle AB's tegelijk.
Mijn man heeft ook een (andere) AB die nog wel werkt, moet deze dan ook opnieuw geprogrameerd worden?
Ik heb een grijze met twee knopjes en de ander is een zwarte met 2 grijze en een rode en groene knop. Welke is originele?
Gebruikersavatar
Baseman
4th Gear member
Berichten: 601
Lid geworden op: 12.09.2006 - 23:45
Locatie: 's-Hertogenbosch

Heb je een grijze, met twee witte knoppen, met op de bovenste knop de tekst LOCK/UNLOCK en de tweede button blanco?
En een LED op het rechter speakerroostertje op het dashboard?

Dan heb je een Guard II alarm en moet je ze inderdaad na elkaar in dezelfde sessie inleren.
Doe je dat niet, werkt de nieuw ingeleerde wel, met een nieuwe sleutelcode, en de oude niet, want die werkt nog met de oude sleutelcode.
940 Estate Regent Red pearl metallic, 1996, 483832 442875 kms, B230FK, AW71L, Vialle LPi
460 1.8 GL Benzine 1992, grijs, of zo, of vaal zwart, 160.000 kms
- verkocht - 940 Estate Nautic Blue, 1991, 369500 kms, B230FB, M47, OMVL LPG-installatie
- verkocht - 940 Sedan Ruby Red metallic, 1994, 333000 kms, B230FB, handbak, Vialle AMS
- verkocht - 164 Sedan Blue metallic, 1973, 117800 kms, B30E, BW35, GMS-G2
Plaats reactie

Terug naar “De 740 - 760 - 780 / 940-960 en S/V90”