Onze (Amerikaanse) Volvo 960 start soms niet. Iemand zei dat het waarschijnlijk de 'interlock' is (schakelaar bij de automatische transmissie die de automaat beveiligd tegen starten in de verkeerde stand). Is dit hetzelfde als een starter/inhibitor swich (nr. 9466013)?
Kan ik dit onderdeel misschien online bestellen (wij wonen op Curaçao)?
Alle tips zijn welkom.
Amerikaanse Volvo 960 (1996) interlock of starter/inhibitor
-
- Starter
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 07.05.2009 - 16:52
- Locatie: Curaçao
- Contacteer:
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 41014
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Mods break
Verplaatst naar het juiste hoofdstuk
Verplaatst naar het juiste hoofdstuk
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- Baseman
- 4th Gear member
- Berichten: 601
- Lid geworden op: 12.09.2006 - 23:45
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Bestellen kan gewoon bij Nordicar of Estate services toch?
Alleen versturen die naar Curaçao?
Ik wil hem ook wel voor je versturen, mits vooraf betaald.
Maarre, start soms niet is wel een ruime omschrijving.
Slaat ie niet aan, maar draait ie wel rond?
Geeft ie geen enkele kik, behalve (of zelfs niet) een klikje?
Is de brandstof inspuiting wel in orde, ik bedoel, ruik je na een paar startpogingen onverbrande benzine aan de uitlaat? (en slaat ie dus(?) niet aan omdat ie geen vonk krijgt?
Of heb je wel een vonk maar geen peut? Brandstofpomp dan misschien stuk? Of de drukregelaar?
Je ziet, probeer zo duidelijk mogelij keven te vermelden wat er PRECIES wel en niet gebeurd, scheelt zoeken en overbodige vragen....
Ik heb iets vergelijkbaars gehad, brandstofpomprelais stuk.
Vervangen, opgelost. 16 euro.
Alleen versturen die naar Curaçao?
Ik wil hem ook wel voor je versturen, mits vooraf betaald.
Maarre, start soms niet is wel een ruime omschrijving.
Slaat ie niet aan, maar draait ie wel rond?
Geeft ie geen enkele kik, behalve (of zelfs niet) een klikje?
Is de brandstof inspuiting wel in orde, ik bedoel, ruik je na een paar startpogingen onverbrande benzine aan de uitlaat? (en slaat ie dus(?) niet aan omdat ie geen vonk krijgt?
Of heb je wel een vonk maar geen peut? Brandstofpomp dan misschien stuk? Of de drukregelaar?
Je ziet, probeer zo duidelijk mogelij keven te vermelden wat er PRECIES wel en niet gebeurd, scheelt zoeken en overbodige vragen....

Ik heb iets vergelijkbaars gehad, brandstofpomprelais stuk.
Vervangen, opgelost. 16 euro.
940 Estate Regent Red pearl metallic, 1996, 483832 442875 kms, B230FK, AW71L, Vialle LPi
460 1.8 GL Benzine 1992, grijs, of zo, of vaal zwart, 160.000 kms
- verkocht - 940 Estate Nautic Blue, 1991, 369500 kms, B230FB, M47, OMVL LPG-installatie
- verkocht - 940 Sedan Ruby Red metallic, 1994, 333000 kms, B230FB, handbak, Vialle AMS
- verkocht - 164 Sedan Blue metallic, 1973, 117800 kms, B30E, BW35, GMS-G2
460 1.8 GL Benzine 1992, grijs, of zo, of vaal zwart, 160.000 kms
- verkocht - 940 Estate Nautic Blue, 1991, 369500 kms, B230FB, M47, OMVL LPG-installatie
- verkocht - 940 Sedan Ruby Red metallic, 1994, 333000 kms, B230FB, handbak, Vialle AMS
- verkocht - 164 Sedan Blue metallic, 1973, 117800 kms, B30E, BW35, GMS-G2