joepdesign,
volgens mij ga jij voorbij aan de essentie van de vraag, en deze lijkt me nu wel duidelijk uitgelegd.
Verder meende ik dat ik hier op het Volvo-forum aangeland was en niet op de site van het groot nederlands dictee.
Nogmaals je hebt best gelijk, maar probeer hoofd- en bijzaken van elkaar te onderscheiden.
Het is Stefmen nu in elk geval duidelijk waar het sleuteltje voor dient, en daar was het hem om begonnen.
Kleine sleutel?
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Beste dbosker,
Je hebt helemaal gelijk. Het gaat inderdaad erom dat Stefmen duidelijkheid heeft waar dat sleuteltje voor diende. Maar probeerde gelijk even uit te leggen dat de Nederlandse taal niet altijd even gemakkelijk is. Uiteindelijk snappen we toch allemaal wel wat jij, ik en andere bedoelen. we zijn niets voor niets Volvorijders
Je hebt helemaal gelijk. Het gaat inderdaad erom dat Stefmen duidelijkheid heeft waar dat sleuteltje voor diende. Maar probeerde gelijk even uit te leggen dat de Nederlandse taal niet altijd even gemakkelijk is. Uiteindelijk snappen we toch allemaal wel wat jij, ik en andere bedoelen. we zijn niets voor niets Volvorijders

- stefmen
- 3rd Gear member
Ik heb het woord identiek helemaal niet gebruikt
Leuke discussie wel, goed voorbeeld van bezigheidstherapie 

Volvo S40 2.0 Turbo - '99 - Climate Control - Halfleder - LM velgen - Cruise Control - Stoelverwarming - 243.000
Volvo 440 1.8i - '96 - Airco - Halfleder - LM velgen - 158.000
Volvo 440 1.8i - '96 - Airco - Halfleder - LM velgen - 158.000