Inbouw navigatie in V70

Alles over Audio - Video, Navigatie en communicatie in de auto
Plaats reactie
Gbruijn
1st Gear member

Ik ben in het gelukkige bezit van een V70 SUMMUM (wat een geweldige auto!) van dec.2005.
Daar zitten alle toeters en bellen op, behalve een navigatie.
Mijn geluidsinstallatie is een Hu 850 (eveneens geweldig)
Ik heb ooit ergens gelezen dat via deze Hu 850 simpel navigatie is te regelen.
Weet iemand daar iets meer van?

Mvrgr.Bert
C 30 T5
4th Gear member

Niets is simpel, compl set navigatie in dashbord ruim € 2500,00 een Hu 850 is volgens mij de min eis de volvo er aan stelt.

Tom-Tom of iets anders op de plaats van het midden rooster werkt net zo goed en dit voor 1/10 van de prijs :roll:
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

HU 650 mag ook
Volvo for life
Oceanracer
Geartronic member

Je kunt via Volvotech een los scherm aanschaffen, welke zeer fraai uit je dashboard komt zetten, net als het originele scherm, en daar vervolgens een Garmin navi op aansluiten. En een DVD speler. En een TV ontvanger. Voor de helft van het geld dubbel plezier!
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Gbruijn
1st Gear member

Dank jullie wel voor de reakties.
Voor oceanracer, Volvotech?
Waar vind ik dat en wat is een Garmin navi?
Is dit alles een compleet apparaat wat ik in kan bouwen?
Want de plaats waar normaal de navigatie zit is bij mij onbenut.
Wat is de helft van de prijs?

Mvrgr.Bert
Oceanracer
Geartronic member

Volvotech is een sponsor van het forum. Zij leveren o.a. aftermarket audio- en videoproducten. Bob, de eigenaar, is hier dagelijks op het forum te vinden voor tips en advies. Zijn website is www.volvotech.eu Helaas is veel op de site in het engels, maar je kunt hem via het forum altijd bereiken, bijvoorbeeld door hem een PM te sturen.

Garmin is navigatie-merk. Vraag me niet hoe een en ander precies werkt, maar Bob weet daar echt alles van. Zo kun je dus je huidige (zeer fraaie!) radio gewoon laten zitten. In het rooster van je centerspeaker komt een lift die een multi-mediascherm omhoog laat komen, waarop de navigatie kan worden aangesloten. Er kan ook een DVD-speler op worden aangesloten (al dan niet met extra beeldschermen in/aan je hoofdsteunen voor evt kids) en een tuner voor digitale televisie. Je kunt het dus zo duur maken als dat je zelf wilt.

Voor het opklapbare scherm en de navigatie ben je, als ik mij niet vergis, om en nabij de € 1000,00 kwijt. Volvotech zit in of in de buurt van Rotterdam, dus voor inbouw kun je daar terecht. Voor exacte mogelijkheden en prijzen kun je het beste even contact met hem opnemen.

Er is al heel veel over geschreven, maar hier krijg je wel een goed beeld van jouw bedoeling, denk ik.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Plaats reactie

Terug naar “Audio - Video - Navigatie - Communicatie”