Hey mensen
Sinds een tijd heb last van iets zeer hinderlijks.
Nl als ik over een oneffenheid rijd en het carrosserie beweegt genoeg mee, dan voel ik altijd zo'n klop, het komt direct onder mijn automaat versnellingspook, allee daar is het het best te voelen, tis net alsof dat uitlaat bij genoeg schommeling op en neer gaat....
Na een beetje zelf te onderzoeken, is te merken dat over de gehele lengte van de uitlaat er een steun is zodat de uitlaat er niet uit zou vallen,, maar naar mijn mening hebben deze louter een ondersteunende rol daar er bij die andere steunen ook een kleine ruimte zit....
Waar ik het over heb zijn eigenlijk de steunen ONDERAAN de uitlaat...
Als ik echter daar een stuk hout of zo zet om de uitlaat te klemmen feitelijk, zodat hij nie meer op en neer kan, dan is deze geklop niet meer te horen, totdat dat stukje er is afgevallen.
Niettemin zou ik iets kunnen vinden om permanent ertussen te steken, was het niet dat ik de trillingen van de uitlaat meer voel doorheen de auto en daarom deze vraag ... Ik weet niet hoet het allemaal moet vastzitten maar er is waarschijnlijk ergens een steun of iets anders weg, iemand een gedacht voor ik naar de dealer ga om mijn zuurverdiende eurietjes + btw af te geven...????