Maar.....
ondertussen zoek ik nog steeds naar iemand die zelf de fm module van z'n S40 (nieuw) heeft opgespoord en er een fm modulator heeft op aangesloten.....
Liefst met picts.......
Iemand... Niemand....
Grtz
Erik

Die tekst is onjuist gebleken, er is NIETS aan uit te breiden.ferre40 schreef:Stond nochtans duidelijk vermeld in de brochure dat de audio-installatie uitbreidbaar was voor al de nieuwe toekomstige technische toepassingen.
Dat is flauwe kul,bart simpson schreef:Dat die I-pod aansluiting niet te maken is dat is voor mij ook een raadsel, de glasvezelbekabeling in de S40/V50/C70 en de XC90 zou daar debet aan zijn.
.....
Yep, een nagelnieuwe S40 1.6D Basisversieferre40 schreef:Hey Tandmac,
Is jouw S40 1.6D maart 2006 nog niet voorzien voor een aansluiting van je iPod ? Ik had ergens gelezen maar weet niet meer waar, dat modeljaar 2007 dit voorzien was.
Heb vandaag 20/03/2006 deze mail ontvangen :bart simpson schreef:Er is nog geen enkele Volvo voorzien van een 1-pod aansluiting, de nog nieuw te introduceren S80 zal de eerste worden.
Modeljaar 2007 zou een aansluiting hebben voor een iPod, zie de mail hierboven. Modeljaar 2007 dat zijn toch de wagens die verkocht worden in 2006 ???Tandmac schreef:http://www.volvoclub.org.uk/tech/S40MY2 ... trical.pdf
Maar.....
ondertussen zoek ik nog steeds naar iemand die zelf de fm module van z'n S40 (nieuw) heeft opgespoord en er een fm modulator heeft op aangesloten.....
Liefst met picts.......
Iemand... Niemand....
Grtz
Erik
Daar slaat ge de spijker op zunne kop. Je hebt nu dus gewoon modeljaar 2006.Tandmac schreef:Dan heb ik ff pech hé!!
Een nieuw Bouwjaar start gewoonlijk ergens medio het lopende jaar..
Dus augustus da's dan 2006-2007