Audio-upgrade V50 Performance-audio: het kan!

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
Chemzy
4th Gear member

Hallo iedereen,

Ik ben onlangs in dit gedeelte van het forum beland, en als ik even grasduin in de onderwerpen kom ik regelmatig items tegen over de upgrade van de 'Base' of 'Performance Audio' (twee keer hetzelfde) in een V50; en vooral het feit dat er niet veel mee aan te vangen is buiten de installatie van extra tweeters.
Welnu, ik heb goed en slecht nieuws:
  • Het goede nieuws: het kan wel degelijk! Zie m'n item bij 'Foto's van m'n Volvo';
  • Het slechte nieuws: in dat zelfde item zal je ook lezen dat als het zo freaky wil als ik, er je niet vanaf raakt met 100 Euro...
Nu wil ik niet zeggen dat mijn oplossing de enig mogelijke is, maar het kan misschien tot inspiratie dienen...

Grtz
Volvo 440 1.9 TD 1995
Volvo V50 2.0 D Business Line MY08
Hapee
2nd Gear member

Chemzy,
Volledig mee eens. Op dit forum is men nogal eenkennig als het om de audio-installatie gaat. Jij hebt laten zien dat er (in mijn ogen) superieure alternatieven zijn. Hulde :thumbright:
V70 2.4D BJ. 07-2002 een hele andere auto
Chemzy
4th Gear member

Hapee schreef:Chemzy,
Volledig mee eens. Op dit forum is men nogal eenkennig als het om de audio-installatie gaat. Jij hebt laten zien dat er (in mijn ogen) superieure alternatieven zijn. Hulde :thumbright:
Wow! (probeert met z'n voeten weer op de grond te komen) Da's wel heel veel eer!
Zoals ik eerder al gezegd heb, da's tegelijk het voor- en nadeel van een freak te zijn op vlak van geluidskwaliteit: je moet veel zelf uitzoeken, maar dan kom je soms wel uit op prachtige systemen. :)
Volvo 440 1.9 TD 1995
Volvo V50 2.0 D Business Line MY08
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”