850/x70 sedan populair bij Johnny's met pet?

Voor kenners: de "Roffel"
Frederik Welvaert
5th Gear member

HansEindhovenV70 schreef:Kom net thuis en zag vanavond een schuurneus die met een T5 tegen een boom geparkeerd stond! Auto was niet zo veel van over. Weer eentje minder zullen we maar zeggen!
:P
Dus omdat jij iemand met de auto tegen een boom ziet geparkeerd staan ga je er automatisch van uit dat het een "petje" is? En in het voorbijrijden zie jij ook gelijk dat het een T5 was? -ondanks het feit dat er niet veel van overbleef- Sterke Volvokennis!
Zonde van de auto trouwens, de 850 T5 is altijd een droomauto van me geweest en is dat eigenlijk nog steeds. En ik luister trouwens ook wel eens naar wat zware muziek. Ben ik nu een Volvorijdend petje zonder pet? Ik denk dat ik een identiteitscrisis begin te krijgen...
Ben ik een sjonnie? Een petje? Moet ik dan geen pet op?
Maar ik rij toch Volvo? Oja, de nieuwe petjes rijden Volvo...
En ik luister soms naar stampmuziek...
Wie ben ik?
Toch maar snel een petje halen?

:roll: :roll: :roll:
1995 Volvo 965 B6254S automaat
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D
eddy3
4th Gear member

Van mij mag iedereen Volvo rijden,hoe meer zielen ,hoe meer vreugd!
Grtn Eddy
Msuidgeest
Geartronic member
Contacteer:

HansEindhovenV70 schreef deze middag iets wat nogal verkeerd gevallen is.
Van mij mag hij schrijven wat hij wil, net als de reacties daarop overigens. Zoiets mag in Nederland maar aan de reacties te lezen deed het nogal pijn.

Ik ken Hans niet, ik ken bijna niemand op dit forum, maar wil u alleen vragen eens te bedenken WAAROM iemand iets schrijft. Daar moet een reden voor zijn.
Doorgaans lukt het mij redelijk om te begrijpen wat iemand bedoelt maar ook ik schiet wel eens uit mijn sloffen en komt er iets te staan wat een ander zich erg aantrekt. Dan blijkt dat je gewoon te snel op de "Verstuur"knop drukt zonder je reactie even te heroverwegen.

Een goed gesprek met een moderator over bepaalde reacties kan trouwens ook geen kwaad. Dat wil nogal eens helpen te begrijpen wat er zich afspeelt.

Ik wens u wijsheid.
Mark

Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.

[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
klokje
1st Gear member

volgens mij zit die jonge op het 850 forum is blijkbaar in elkaar gereden door 3 andere auto,s met dealerplaten staan ook foto,s bij trouwens maar eh we wachten af tot jouw ook zoiets overkomt hans eindhoven kijken of je dan ook nog zoveel lol kan hebben
c70 t5 blackstone black
Msuidgeest
Geartronic member
Contacteer:

Klokje, dat in elkaar gereden is pas deze zaterdag gebeurd om 16.30 uur. Hoe en wat is nog niet helemaal duidelijk om te lezen maar de eerder gedane opmerkingen sluiten niet aan bij deze ervaring.
Overigens is het zo dat HansEindhovenV70 een V70 bezit en geen S70 ... Het verhaal op het 850-forum rept over een S70 en Hans heeft V70 in zijn naam omdat ...
Mark

[Installateurs gezocht:
klokje
1st Gear member

waar lees jij s70 dan???????????????????????
c70 t5 blackstone black
Msuidgeest
Geartronic member
Contacteer:

Ik heb dat verhaal gelezen op zijn blog en op de foto's zie ik dat hij bezig is een sedan te verfraaien. Laat het een 850 zijn maar de foto's tonen zeker geen V70 zoals zijn naam suggereert, Hans EindhovenV70.

Tenzij ik niet opgelet heb, dan hoor ik dat graag. Ik vind dit hoe dan ook een nare toestand.
Mark

[Installateurs gezocht:
Henriëtte
7th Gear member

klokje schreef:volgens mij zit die jonge op het 850 forum is blijkbaar in elkaar gereden door 3 andere auto,s met dealerplaten staan ook foto,s bij trouwens maar eh we wachten af tot jouw ook zoiets overkomt hans eindhoven kijken of je dan ook nog zoveel lol kan hebben
Hey klokje, alles goed ?

Het ongeluk waar Hans Eindhoven over praat is een Volvo T5 tegen een boom en is Vrijdagavonds gebeurt. Dus die jongen van t 850 forum is weer een ander ongeluk-verhaal.

Msuidgeest, heb jij het topic gelezen vanaf pagina 1 ?
De beginpost van dit topic is geopend door HansEindhoven, als je zijn 1 e post leest, zegt dat wat over zijn laatste post. Hij heeft dus zelf geen ongeluk gehad, maar is blij dat er weer een Volvo van een " Johnnie petje" minder is.... Snap jij m ?! Zou het afgunst zijn van hem ?
Hans Eindhoven:
Laat een ieder gewoon lekker in zijn waarde en rijden in het merk en type auto waar hij/zij zich lekker bij/in voelt !
Msuidgeest
Geartronic member
Contacteer:

Ja Tweety, ik heb inderdaad mee gelezen vanaf post 1 in deze topic. Maar in mijn reactie van 9.34 PM vandaag reageer ik met dat er een reden moet zijn waarom iemand iets schrijft. Zo ook Hans Eindhoven.

Laat hem maar reageren en een duidelijk verhaal neerzetten. Dan begrijpen de lezers misschien beter wat er omgaat bij Hans Eindhoven. Eigenlijk ben ik niet van plan om een oordeel te vellen zonder de beweegredenen te kennen.
Mark

[Installateurs gezocht:
VolvoKramer
3rd Gear member

Ik vind de keuze voor het woord 'petje' verkeerd. Waarschijnlijk wordt een bepaalde rijstijl bedoeld maar je kan niet alle pettendragers over 1 kam scheren.

Er zijn legio/miljoenen mensen die een pet dragen en nooit associaal (rij)gedrag vertonen. Dus de link die HansEindhovenV70 maakt tussen (rij)gedrag en het soort kleding is onjuist en kan je niet maken zonder anderen op de tenen te trappen of kwaad bloed te zetten. Er is immers geen 1 op 1 relatie. Dus benoem liever het rijgedrag dan de kleding die iemand toevallig aanheeft.

Zoals Paul in het begin ook al opmerkte, hebben sommige merken of specifieke modellen bij een bepaalde leeftijd van een auto de interesse van specifieke berijders waardoor al snel het imago van een auto of model kan veranderen. Of daar de V70 en S70 onder vallen betwijfel ik. Ik vind het altijd wel erg leuk als ik bijvoorbeeld weer een jonge bestuurder zie kiezen voor een Volvo (ongeacht het model). Daar kan ik oprecht blij om wezen!
S40 1.8i Europa LPG-G3
V40 1.9D Europa Sports Exclusive Navigator
V40 1.8 Europa

V70 2.4 170 PK Classic, Comfort Exclusive.
HSRN850
4th Gear member

VolvoKramer schreef:... Ik vind het altijd wel erg leuk als ik bijvoorbeeld weer een jonge bestuurder zie kiezen voor een Volvo (ongeacht het model). Daar kan ik oprecht blij om wezen!
Graag gedaan :wink:

Hoe makkelijk je een mens al blij kunt maken heej :P
'92 850 GLT 2.5 20V, 291.500km
'96 850 2.5 10V Autom. G3 383.000km
'86 244 GL B230

Pa: '13 V60 PIH Pure Limited
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”