ch: klopt het nog steeds dat mijn bestaande geintegreerde volvo telefoon niet in combi werkt? (geluid onderbreken bij call)
Dat klopt. En wat ook niet werkt is de stuurwielbediening, die heeft namelijk ineens dubbele functie (tegelijk). Ofwel radio zachter is ook call zachter etc.
JohnW schreef:Ik heb een HU-803, RTI en Volvo telefoon in mijn v70 uit 2003. De telefoon gebruik ik niet. Werkt RTI ook in combinatie met de BLP? Het RTI systeem levert volgens mij alleen een audio signaal en mute signaal aan de HU-803. Heeft iemand dit kunnen testen?
Lees even het hele draadje door alsjeblieft. BLP is in jouw situatie een enorme achteruitgang!!! (zeker geluidstechnisch)
Als er nou mensen zijn die door de inbouw van de BLP een HU603 o.i.d. overhebben, dan hoor ik dat graag. Want ik zou graag mijn huidige radio met cassette vervangen voor eentje met CD-speler. Zie ook hier. BVD.
@Bob:
kon het zo snel niet meer terugvinden maar er is toch sprake van de BLP met nieuwe software? Enig idee wanneer dit gaat komen en wat de verschillen hiervan zijn met de "originele" versie?
Ik twijfel sterk: nu een HU603 met high-performance speakers. Kwaliteit prima maar aansluitmogelijkheden zeer beperkt! Dus óf het wordt een iMiv met de huidige HU of de complete BLP........
@Plc, ook die kan niet worden aangesloten, dat is namelijk een melbus systeem (als we beide nu het goede product in de gedachten hebben en de BLP heeft geen Melbus aansluiting en afhandeling.
Wie van de forummers woont in de buurt van Veldhoven en heeft de BLP ingebouwd?
Ik zou graag eens even willen kijken hoe de BLP er "in het echt" uitziet?
Vraag aan Volvotech: is er uitzicht op een dvb-fta ontvanger voor mijn blp.
als dit er zou zijn waar sluit je hem op aan of kan iets rechstreeks op de tv ant.ingang gezet worden?