Na mijn voorgaande afgekeurde 440 uit '91 heb ik een 'nieuwe' 440 injectie uit '93. Klein beetje een miskoop geweest; 5-bak, benzine, 220.000km.
Al na een week begon de koppeling te gillen. :evil: Dus ik snel gebeld of mijn oude 440 nog niet op de sloop lag. Gelukkig was de betreffende kerel vriendelijk en heeft voor mij de oude bak uit de 440 van '91 gehaald welke ik tegen een schappelijke prijs van 230 euro heb laten inbouwen. Ik heb meteen het uiteinde (demper) van mijn uitlaat laten verwisselen want ook die was nog nieuw (3 maanden) van de de 440 uit 91. Toen we toch bezig waren kwamen we erachter dat er links voor een stabilisatorstang miste. Ook die maar in laten zetten. De auto is in kosten gestegen in meerwaarde naar 200% maar dat mag de pret niet drukken.
Nu loopt de auto wel weer aardig op de donorbak. Maar nu komt het volgende probleem. De auto blijft bij stationair of gas los in de bocht in de toeren hangen. Vervelend met schakelen want dat gaat natuurlijk lastiger. De auto loopt ook schokkerig alsof er een onregelmatige verbrandig is (stationair). Vanuit de versnelling 1 naar 2 gaat prima, in zijn 2 rijdt de auto een beetje met een kleine hapering en pakt dan weer op. Alsof je met een koude motor en choke rijdt.
Nu ik hoop dat mensen suggesties hebben wat te doen. En als het kan oplossingen die ik zelf kan behappen. Ik ben de reparatiekosten een beetje beu aan het worden. Heb die auto nog geen maand! (uiteraard geen garantie op een roestbak

Wie ohw wie!?