Stuurwiel r-design

De eerste generatie XC60
Plaats reactie
erik77
1st Gear member

Weet iemand dit?

Voor de XC60 MY2010 is het stuurwiel veranderd, erg mooi! :) Maar nu vroeg ik me af of het R-design stuurwiel ook mee is veranderd?

Ik wil deze namelijk bestellen bij mijn nieuwe XC60! :thumbleft:

Alvast bedankt!
jozic
2nd Gear member

Er wordt een nieuwe 4-spaaks stuurgeneratie geïntroduceerd voor de XC60, S80 07-, V70 08-, XC70 08-, 10-. Op basis van deze stuurgeneratie is er een sportstuurwiel gemaakt met een krachtige grip en een dynamisch design. Het stuurwiel is bekleed met hoogwaardig geperforeerd leder en heeft als extra een exclusief "silk metal" paneel. Een sportstuurwiel dat standaard op de V70 R-Design zit.

XC60 10-
Met decoratie Charcoal 30756 863
Gegevens en Voordelen
Dynamische en comfortabele, superelliptische stuurwielrand met extra stevige grip
Bekleed met exclusief zacht en geperforeerd leder en met een "silk metal" paneel met R-Design-logo
Aangepast, ook qua kleur, aan de rest van het interieur
Getest in aanrijdingsproeven, voldoet aan alle wettelijke eisen
De airbageenheid met toetsenblokken moet worden overgebracht van het bestaande stuurwiel
Te monteren in auto's met en zonder RTI
Geschikt voor de XC60, S80 07-, V70 08-, XC70 08-,10- (MY 10-)
Technische gegevens
Diameter:
376 mm
Kleur:
Charcoal

OPMERKING!
Bij vervanging van het 4-spaaks stuurwiel door een ander 4-spaaks stuurwiel moeten de airbagmodule en de knoppensets van het bestaande stuurwiel worden overgebracht.
OPMERKING!
Vanwege unieke bevestiging alleen geschikt voor auto's van modeljaar 10-.

Ik gok zo'n Eur. 400,- echt supervet stuurwiel!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvoman
7th Gear member
Contacteer:

Ik heb het MY09 laten zetten op de V70, en ik kan zeggen dat ik er erg blij mee ben. Lekker dik, goede grip en het ziet er gewoon mooi uit. Ik betaalde €460. Een aanrader (nieuwe velgen ziet alleen de buurman...)
Bert-Jan Nijhuis
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
mrgelo
1st Gear member

Dus als ik het goed begrijp kan het standaard stuur in de MY10 later vervangen worden door het R-Design stuur? Stoer. Ga ik zeker over denken als ik mijn XC60 krijg. Eerst maar eens zien hoe het gewone stuur bevalt...
erik77
1st Gear member

Bedankt voor de info! Dit is precies wat ik wilde weten. Denk wel dat ik hem ga bestellen dan :)

Mag ik weten waar je die foto vandaan hebt?
jozic schreef:Er wordt een nieuwe 4-spaaks stuurgeneratie geïntroduceerd voor de XC60, S80 07-, V70 08-, XC70 08-, 10-. Op basis van deze stuurgeneratie is er een sportstuurwiel gemaakt met een krachtige grip en een dynamisch design. Het stuurwiel is bekleed met hoogwaardig geperforeerd leder en heeft als extra een exclusief "silk metal" paneel. Een sportstuurwiel dat standaard op de V70 R-Design zit.

XC60 10-
Met decoratie Charcoal 30756 863
Gegevens en Voordelen
Dynamische en comfortabele, superelliptische stuurwielrand met extra stevige grip
Bekleed met exclusief zacht en geperforeerd leder en met een "silk metal" paneel met R-Design-logo
Aangepast, ook qua kleur, aan de rest van het interieur
Getest in aanrijdingsproeven, voldoet aan alle wettelijke eisen
De airbageenheid met toetsenblokken moet worden overgebracht van het bestaande stuurwiel
Te monteren in auto's met en zonder RTI
Geschikt voor de XC60, S80 07-, V70 08-, XC70 08-,10- (MY 10-)
Technische gegevens
Diameter:
376 mm
Kleur:
Charcoal

OPMERKING!
Bij vervanging van het 4-spaaks stuurwiel door een ander 4-spaaks stuurwiel moeten de airbagmodule en de knoppensets van het bestaande stuurwiel worden overgebracht.
OPMERKING!
Vanwege unieke bevestiging alleen geschikt voor auto's van modeljaar 10-.

Ik gok zo'n Eur. 400,- echt supervet stuurwiel!!
Plaats reactie

Terug naar “XC60 t/m MY2017”