Gisteren op de snelweg met een gangetje van 150km/u ineens een heleboel herrie. Was meer een soort van windgeruis, dus reed ik nog een stukje door. Toch maar het zekere voor het onzekere en gestopt op de vluchtstrook. Bleek mijn gehele bodemplaat eronderuit te liggen! Natuurlijk waren alle drukdopjes weg, dus vastmaken was op dat moment geen succes. Na een beetje wrikken met een tang de plaat verder losgehaald en achter in de bak gegooid. Zal mijn monteur er eens op aanspreken dat hij deze wel beter vast had mogen zetten.
De plaat is door het asfalt bijna doormidden gesleten. Iemand een idee wat een nieuwe kost? en of deze verschillend is van een phase I. Anders kan ik ook nog altijd op de sloop gaan kijken. Alleen zal het niet gemakkelijk zijn om in Nederland drempelland een beetje een fatsoenlijke plaat te vinden.
bodemplaat eronderuit gevallen
-
joepdesign
- 2nd Gear member
- Contacteer:
-
joepdesign
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Sorry, heb trouwens een phaseII 1.9 d MY2002
-
joepdesign
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Tsja dat is natuurlijk moeilijk te bewijzen. Deze kan zeggen dat ik hem misschien zelf wel een keer heb los gehaald of een ander. Misschien heb ik een drempel te hard genomen of iets onder de auto gehad. Terwijl ik zeker weet dat dat natuurlijk niet is gebeurd. Maar dat zijn wel allemaal dingen die je kunt verwachten dat ze dat gaan zeggen om er onderuit te komen. Ik heb helaas niet zo`n goede ervaringen met garages als het gaat om vertrouwen en service. Zowiezo als het gaat om de volvodealer bij mij in de buurt (deze heeft mij te vaak genept). Dat is ook de rede waarom ik naar een kleine plaatselijke garage ga die alle merken doet. Maar ook bij hem zal het moeilijk zijn om te bewijzen dat hij een fout heeft gemaakt.