Maar ik kan het niet vinden.
Gister heb ik de lampen van de ECC vervangen. Onder dit paneel, in de meeste linkse en meest rechtse hoek, zitten twee afdekknoppen. Naast het Infocenter.
Bij mijn fase 1, was de linker de knop waarmee ik in 1x de portieren alle kon vergrendelen.
Achter deze sierkapjes, zit een kabelboom. Wat kan hier worden geplaatst?
Domme vraag
-
Bart Giesen
- 5th Gear member
lol haha, we hebben het wel over dezelfde?
-
Bart Giesen
- 5th Gear member
Ja die! Zit bij beide een bos draad achter.
P.s., heb jij nog een foto voor me, van jou handsfree ding! Is dat een;
-Houder
-Houder met lader
-Houder met lader en handsfree?
P.s., heb jij nog een foto voor me, van jou handsfree ding! Is dat een;
-Houder
-Houder met lader
-Houder met lader en handsfree?
-
Qinx
- 2nd Gear member
Het is een houder met lader, al is de lader niet meer dan een USB kabeltje dat los door de houder gaat. Hij verdwijnt in het hoekje achter de plaat die om de radio en ECC zit. Daar gaat in een gezekerde aansteker plug.
Handsfree haal ik via een Parrot MK6000 (bluetooth). Die heeft geen extern display (dat heeft mijn telefoon immers), en die kon ik daardoor perfect wegwerken, 100% uit het zicht en toch onder handbereik
Handsfree haal ik via een Parrot MK6000 (bluetooth). Die heeft geen extern display (dat heeft mijn telefoon immers), en die kon ik daardoor perfect wegwerken, 100% uit het zicht en toch onder handbereik
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Bart Giesen
- 5th Gear member
Oeh das netjes.
First things first;
Het linker kapje is om het alarm uit te schakelen, de rechter is voor het kinderslot.
Dus je hebt een cradle, waar je m in kan zetten. Deze laad zichzelf op, via een usb kabel (die gaat van USB naar sigaret?). Deze zit achter het dashboard?
En die parot is bluetooth? En die heb je weggewerkt onder dat vakje? Heb je daar meer pics van? Ziet er netjes uit!
First things first;
Het linker kapje is om het alarm uit te schakelen, de rechter is voor het kinderslot.
Dus je hebt een cradle, waar je m in kan zetten. Deze laad zichzelf op, via een usb kabel (die gaat van USB naar sigaret?). Deze zit achter het dashboard?
En die parot is bluetooth? En die heb je weggewerkt onder dat vakje? Heb je daar meer pics van? Ziet er netjes uit!
-
Qinx
- 2nd Gear member
Ja. Het "probleem" van deze telefoon is dat SonyEricsson bedacht heeft dat de lader aansluiting aan de zijkant van de telefoon moet zitten. Daardoor is die niet geïntegreerd met de houder. Je schuift dus eerst de telefoon in de houder, en prikt daarna de usb kabel in de zijkant van de telefoon. Dit heb ik met name zo vanwege Tomtom, die ook mijn telefoon draait: met bluetooth kun je je telefoon natuurlijk net zo goed in je broekzak laten zitten...
De bedieningmodule van de parrot is zo gemaakt dat je zelf kunt kiezen of het kabeltje er aan de achterkant of aan de onderkant uit komt. Ik laat em nu uit de achterkant komen. Op de plek waar hij bij mij zit, zit bij sommige S/V40s vermoedelijk een 12V aansluiting, bij mij zit daar alleen een afdekkapje. Afdekkapje eraf, kabeltje er doorheen, en module vastgezet.
Zoals je ziet, heeft deze parrot ook een play, FWD en REW knopje: je kunt ook audio afspelen die vanaf een BT aparaat afkomt (A2DP). Bijvoorbeeld je telefoon
De parrot zelf zit achter/onder de autoradio. De microfoon zit tussen de binnenspiegel en de binnenverlichting in de auto.
Ik zal er zometeen nog wat meer foto's van maken, maar ja: alles is weggewerkt, je ziet echt niets anders dan de bediening (als de schuif open staat) en de houder
Ik ben er zelf wel tevreden mee zo
Als je specifiek ergens foto van wil hebben kan ik wel even wat panelen losschroeven en foto's maken
De bedieningmodule van de parrot is zo gemaakt dat je zelf kunt kiezen of het kabeltje er aan de achterkant of aan de onderkant uit komt. Ik laat em nu uit de achterkant komen. Op de plek waar hij bij mij zit, zit bij sommige S/V40s vermoedelijk een 12V aansluiting, bij mij zit daar alleen een afdekkapje. Afdekkapje eraf, kabeltje er doorheen, en module vastgezet.
Zoals je ziet, heeft deze parrot ook een play, FWD en REW knopje: je kunt ook audio afspelen die vanaf een BT aparaat afkomt (A2DP). Bijvoorbeeld je telefoon
De parrot zelf zit achter/onder de autoradio. De microfoon zit tussen de binnenspiegel en de binnenverlichting in de auto.
Ik zal er zometeen nog wat meer foto's van maken, maar ja: alles is weggewerkt, je ziet echt niets anders dan de bediening (als de schuif open staat) en de houder
Ik ben er zelf wel tevreden mee zo
Als je specifiek ergens foto van wil hebben kan ik wel even wat panelen losschroeven en foto's maken
-
Bart Giesen
- 5th Gear member
Als je hebt;
-Foto van de mic
-Foto van cradle (zijkant zodat ik kan zien hoe jij die draden hebt lopen)
-Als je wilt, ff dat zijschot bij je voetencompartiment (rechts) loshalen (is 1 schroefje) en dan ff een foto van achter de radio etc.
-Foto van dat parrot ding.
Thanks!
-Foto van de mic
-Foto van cradle (zijkant zodat ik kan zien hoe jij die draden hebt lopen)
-Als je wilt, ff dat zijschot bij je voetencompartiment (rechts) loshalen (is 1 schroefje) en dan ff een foto van achter de radio etc.
-Foto van dat parrot ding.
Thanks!
- S40 1.9D
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Waarvoor dient die kobelboom achter die afdekplaatjes nu?
Ben wel benieuwd?
Ben wel benieuwd?
S40 1.9D 2001 115 pk 265Nm, kofferspoiler, leder, rolgordijn, 1500000km's
-
Bart Giesen
- 5th Gear member
Alarm uitschakelen en Kinderslot
-
sjoerdb
- 5th Gear member
DSA zit toch ook daar ergens aangesloten, of is dat het 5de knopje van de bovenrij?
volvo 480ES
volvo 440 1.9 TD
volvo V40 1.9D 115PK(getuned naar 144pk)
Skoda octavia 1.6D greenline businessline 2014
volvo 440 1.9 TD
volvo V40 1.9D 115PK(getuned naar 144pk)
Skoda octavia 1.6D greenline businessline 2014
- menjo
- 7th Gear member
Zit inderdaad bij die rij erboven bij een phase 2 (phase 1 zat het ergens naast de versnellingspook).sjoerdb schreef:DSA zit toch ook daar ergens aangesloten, of is dat het 5de knopje van de bovenrij?
-
Bart Giesen
- 5th Gear member
Fase 1, tussen de beide knoppen t.b.v stoelverwarming.