Inderdaad, ik kom met de 2.5D op gemiddeld 5,7 l./100 km gemiddeld stad, prv weg en snelweg. Volgens de BC dan, in het echt 0,1 liter meer.beetje of topic:
met mijn "oude" v70 2.5 d(ja met die oude audi tracktormotor)
haal ik toch nog 1:15 a 1:16,dit zijn stadsritten en werkverkeer(80-100km wegen).
dit tegenover de nieuwere D5 techniek afgezet, vind ik dit lang niet slecht.
mede daar mijn v70 al 370.000km gedraaid heeft.
conclusie:niet alles wat nieuwer is,is beter(lees:zuiniger)
zuipt de V70 D5 ???
-
- Starter
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 13.04.2009 - 21:54
-
- 1st Gear member
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 17.03.2009 - 21:44
Met in verhouding veel stadsverkeer en veel voor stoplichten staan, tja Den haag.., kom ik uit op 1 op 16. Nadeel is wel beetje saai rijden dat rustig aan doen.
Maar tja bij 140km/h geeft een s60 nog steeds gevoel van dat kan veel harder ::D Op relatief veel korte afstanden in de randstad rij ik daardoor vrij rustig, omdat het in tijd weinig uit maakt op kleine stukkies en elke 100 meter staat er zo'n mobiel flitsding te controleren of je wel echt 100km/h rijdt(bij wijze van spreken).
Boardcomputer is inmiddels gezakt naar 5.9liter/100km wat ongeveer 0,3l optimisticher is dan de werkelijkheid.
Maar tja bij 140km/h geeft een s60 nog steeds gevoel van dat kan veel harder ::D Op relatief veel korte afstanden in de randstad rij ik daardoor vrij rustig, omdat het in tijd weinig uit maakt op kleine stukkies en elke 100 meter staat er zo'n mobiel flitsding te controleren of je wel echt 100km/h rijdt(bij wijze van spreken).
Boardcomputer is inmiddels gezakt naar 5.9liter/100km wat ongeveer 0,3l optimisticher is dan de werkelijkheid.
1 op 12 met veel snelweg en beschaafde snelheden? Dat zijn waardes voor een benzine motor :crazyeyes: Dat haalde ik bijna met me vorige auto op benzine! s70 2.5 20v automaat. Met veel snelweg en echt stevig doorrijden 1 op 11.cdn schreef:Ik heb nu ongeveer 10K in een V70 2.4D 2006 met geartronic (6) gereden en kom op net iets boven de 1 op 12 uit.
75% is snelweg en ik kom zelden boven de 125 uit op de teller.
Ik vind dit verbruik nogal tegenvallen.
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 242
- Lid geworden op: 11.03.2007 - 20:32
Mijn schoonvader haalt ook iets van 1:12 met een V70 D5 geartronic. Is ietsjes beter geworden na een rica-chip (nu 225 pk / 470 Nm ofzo), maar toch nog vrij veel. Zelfs bij grote stukken snelweg trouwens (~150 km/h in Duitsland) daalt het verbruik niet echt.
Mijn vorige S60 (2.4 140pk 5-bak) haalde dat ook op benzine... Ligt misschien aan roetfilter + EGR? Maarja, hij stoot zo wel meer CO2 uit dus
Mijn vorige S60 (2.4 140pk 5-bak) haalde dat ook op benzine... Ligt misschien aan roetfilter + EGR? Maarja, hij stoot zo wel meer CO2 uit dus

S60 2.4 140pk (2001) - 2007 - 2009
S60R MY05 300pk (2004) - 2009 - heden

S60R MY05 300pk (2004) - 2009 - heden

-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 18.03.2009 - 21:21
- Locatie: landgraaf
- Contacteer:
mijn 2002 V70 D5 (manueel geschakeld) geeft op BC een gemiddeld verbruik van 5,2 !
Als dat klopt ben ik erg onder de indruk. Mijn oudere S70 2.5TDI (ook manueel) deed 7ltr/100km !!
Ik rij lekker door, dus niet overdreven rustig, ook niet scheuren.
Wat een verschil......
groeten,
Mike.
Als dat klopt ben ik erg onder de indruk. Mijn oudere S70 2.5TDI (ook manueel) deed 7ltr/100km !!
Ik rij lekker door, dus niet overdreven rustig, ook niet scheuren.
Wat een verschil......
groeten,
Mike.
- Wolfs XC
- 5th Gear member
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 22.01.2006 - 00:38
- Locatie: 't Gooi
Onze V70-D5 automaat uit 2003 (MY2004) geeft 7.0l/100km aan bij 120km/h.
Gisteren vanaf Bussum naar Parijs gereden. In Frankrijk rond de 140 gereden met enkele uitschieters richting de 160-180-190. Verbruik na aankomst was 7,4l/100km.
Volgende week moet ik naar Groningen. Zal dan netjes de max toegestane snelheid rijden. Ben benieuwd wat het verbruik dan aangeeft.
Jullie hebben het over een laaddruksensor. Wat is dit?
Gisteren vanaf Bussum naar Parijs gereden. In Frankrijk rond de 140 gereden met enkele uitschieters richting de 160-180-190. Verbruik na aankomst was 7,4l/100km.
Volgende week moet ik naar Groningen. Zal dan netjes de max toegestane snelheid rijden. Ben benieuwd wat het verbruik dan aangeeft.
Jullie hebben het over een laaddruksensor. Wat is dit?
XC40 Single Ultimate MY2023
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome
- Wolfs XC
- 5th Gear member
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 22.01.2006 - 00:38
- Locatie: 't Gooi
Vandaag voor de 3de keer getankt met de auto. De BC geeft aan 6,5. Werkelijk verbruik op voornamelijk de snelweg op de cc met 120-130km/h, (km's gedeeld door liters) is 14km/l.
De auto voelt goed aan maar ik laat volgende week toch even naar de laaddruksensor en injectoren kijken voor de zekerheid.
De auto voelt goed aan maar ik laat volgende week toch even naar de laaddruksensor en injectoren kijken voor de zekerheid.
XC40 Single Ultimate MY2023
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome
- olav
- 3rd Gear member
- Berichten: 408
- Lid geworden op: 19.02.2007 - 18:58
- Locatie: Midden Brabant
V70 D5 163 pk, 2002, handbak 5 versnellingen, 230.000 km.
Zelf heb ik nu in ruim twee jaar 70.000 km met de auto gereden, rustige rijder, zowel snelweg als stadsverkeer.
Rekenend vanuit de tankbeurten (bijgehouden) rijd de auto 1:16 (in de winter iets meer, in de zomer iets minder).
Enkele keer trip naar het buitenland waarbij ik wat harder rij (140 op teller) en dan komt het verbruik volgens de tankbeurten op 1:15.
Een aantal tankbeurten gekeken of het verschil uitmaakte om op normale of speciale diesel (V-power) te rijden, maar echt merkbaar is het niet, hooguit een procent of twee, en het weegt qua verbruik in ieder geval niet op tegen de extra kosten van de brandstof. Nu gooi ik er soms een tank V-power in vanwege de beweerde reinigende werking en rij verder op normale diesel, naar volle tevredenheid.
(Vandaag grote beurt bij de dealer, opmerkingen: geen. Prima auto meneer!
)
Zelf heb ik nu in ruim twee jaar 70.000 km met de auto gereden, rustige rijder, zowel snelweg als stadsverkeer.
Rekenend vanuit de tankbeurten (bijgehouden) rijd de auto 1:16 (in de winter iets meer, in de zomer iets minder).
Enkele keer trip naar het buitenland waarbij ik wat harder rij (140 op teller) en dan komt het verbruik volgens de tankbeurten op 1:15.
Een aantal tankbeurten gekeken of het verschil uitmaakte om op normale of speciale diesel (V-power) te rijden, maar echt merkbaar is het niet, hooguit een procent of twee, en het weegt qua verbruik in ieder geval niet op tegen de extra kosten van de brandstof. Nu gooi ik er soms een tank V-power in vanwege de beweerde reinigende werking en rij verder op normale diesel, naar volle tevredenheid.
(Vandaag grote beurt bij de dealer, opmerkingen: geen. Prima auto meneer!

Volvo XC70 2.4D drive handbak uit 2010. Aankoop febr. 2017: 158.195km - huidig 292.000+km (streven: minstens zoveel als zijn illustere voorganger)
Volvo V70 D5 handbak uit 2002. Aankoop febr. 2007: 161.253km, ingeruild febr. 2017: 417.879km. Geëxporteerd.
Volvo 144 handbak uit 1970. Aankoop ergens in 1995, verkoop ergens in 1996. Niet meer op de weg.
Volvo V70 D5 handbak uit 2002. Aankoop febr. 2007: 161.253km, ingeruild febr. 2017: 417.879km. Geëxporteerd.
Volvo 144 handbak uit 1970. Aankoop ergens in 1995, verkoop ergens in 1996. Niet meer op de weg.
- edraket
- 7th Gear member
- Berichten: 8634
- Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
- Locatie: Haarlemmermeer
Net terug van vakantie kan ik voorzichtig de rekening opmaken van het verbruik van mijn nieuwe D5. Ik rijd nu een V70 van het nieuwe type met 2.4D 163 pk motor met aktief roetfilter, voorheen de S60 met 163 pk D5 motor.
Ondanks dat de oer D5 vaak als zuiniger wordt ervaren heb ik het omgekeerde. De S60 reed 1:14,5 bij een normale rijstijl. De V70 met dezelfde rijstijl doet 1:17. Op vakantie door zwitserland en italie (glooiend) met snelheden van ong 120 1:18! Door Duitsland met 120-180 doet hij nog steeds 1:15. Ik was aangenaam verrast.
OVerigens zijn beide auto's handgeschakeld. Wat tevens opvalt is dat de BC van de V70 heel veel nauwkeuriger is dan de S60. Vooreen was 5,3l/100 km 1:14,5, nu is 5,8l/100km 1:17.
Ondanks dat de oer D5 vaak als zuiniger wordt ervaren heb ik het omgekeerde. De S60 reed 1:14,5 bij een normale rijstijl. De V70 met dezelfde rijstijl doet 1:17. Op vakantie door zwitserland en italie (glooiend) met snelheden van ong 120 1:18! Door Duitsland met 120-180 doet hij nog steeds 1:15. Ik was aangenaam verrast.
OVerigens zijn beide auto's handgeschakeld. Wat tevens opvalt is dat de BC van de V70 heel veel nauwkeuriger is dan de S60. Vooreen was 5,3l/100 km 1:14,5, nu is 5,8l/100km 1:17.
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
-
- 1st Gear member
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 17.03.2009 - 21:44
De nieuwe 2.4D is m.b.t. prestaties hetzelfde, maar volgens mij zit daar een andere turbo op?edraket schreef:Net terug van vakantie kan ik voorzichtig de rekening opmaken van het verbruik van mijn nieuwe D5. Ik rijd nu een V70 van het nieuwe type met 2.4D 163 pk motor met aktief roetfilter, voorheen de S60 met 163 pk D5 motor.
Ondanks dat de oer D5 vaak als zuiniger wordt ervaren heb ik het omgekeerde. De S60 reed 1:14,5 bij een normale rijstijl. De V70 met dezelfde rijstijl doet 1:17. Op vakantie door zwitserland en italie (glooiend) met snelheden van ong 120 1:18! Door Duitsland met 120-180 doet hij nog steeds 1:15. Ik was aangenaam verrast.
OVerigens zijn beide auto's handgeschakeld. Wat tevens opvalt is dat de BC van de V70 heel veel nauwkeuriger is dan de S60. Vooreen was 5,3l/100 km 1:14,5, nu is 5,8l/100km 1:17.
Momenteel verbruik bij mij gezakt naar 1 op 15 ivm dagelijks heel veel stilstaan voor stoplichten. Groene golf kennen ze in Den Haag en omstreken niet. Anti-doorrij instellingen zijn ze wel heel goed in.
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 27.05.2009 - 21:08
Sinds enkele weken ben ik in het trotse bezit van een V70 D5 163 pk edition II uit 2005. Superauto! Het verbruik valt mij alles mee. Bij voornamelijk stadsritten geeft de bc 6,1 gemiddeld aan. Aan de pomp blijkt dit 1:14 te zijn. Met hemelvaartweekend naar Frankrijk geweest. Op de terugweg continu rond 140 leverde een verbruik op van 1:16 (bc gaf 5,4 gemiddeld aan).
- edraket
- 7th Gear member
- Berichten: 8634
- Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
- Locatie: Haarlemmermeer
Nee, turbo is identiek, maar de injectoren zijn gewijzigd, inspuitdruk is verhoogd en de wervelklep in de inlaat is toegevoegd.basbbb schreef:De nieuwe 2.4D is m.b.t. prestaties hetzelfde, maar volgens mij zit daar een andere turbo op?edraket schreef:Net terug van vakantie kan ik voorzichtig de rekening opmaken van het verbruik van mijn nieuwe D5. Ik rijd nu een V70 van het nieuwe type met 2.4D 163 pk motor met aktief roetfilter, voorheen de S60 met 163 pk D5 motor.
Ondanks dat de oer D5 vaak als zuiniger wordt ervaren heb ik het omgekeerde. De S60 reed 1:14,5 bij een normale rijstijl. De V70 met dezelfde rijstijl doet 1:17. Op vakantie door zwitserland en italie (glooiend) met snelheden van ong 120 1:18! Door Duitsland met 120-180 doet hij nog steeds 1:15. Ik was aangenaam verrast.
OVerigens zijn beide auto's handgeschakeld. Wat tevens opvalt is dat de BC van de V70 heel veel nauwkeuriger is dan de S60. Vooreen was 5,3l/100 km 1:14,5, nu is 5,8l/100km 1:17.
Momenteel verbruik bij mij gezakt naar 1 op 15 ivm dagelijks heel veel stilstaan voor stoplichten. Groene golf kennen ze in Den Haag en omstreken niet. Anti-doorrij instellingen zijn ze wel heel goed in.
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
- edraket
- 7th Gear member
- Berichten: 8634
- Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
- Locatie: Haarlemmermeer
Eddy,
Ik heb het nog even nagezocht, maar je hebt helemaal gelijk. Het compressorhuis is gegroeid van 52 naar 55 mm.
Groeten,
Ed
Ik heb het nog even nagezocht, maar je hebt helemaal gelijk. Het compressorhuis is gegroeid van 52 naar 55 mm.
Groeten,
Ed
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 05.05.2009 - 23:15
Wij rijden sinds kort prive een XC70 D5/163 pk AWD Geartronic van 11/2002. Super auto, maar kan hem niet echt zuinig noemen. Haal met een best rustige rijstijl (mijn vriendin rijdt het meeste..
) halen we de 900 km nog niet eens met een volle tank. Hoeft ook niet, is een zware auto, AWD, automaat etc. Maar wat mij opvalt is dat mijn zakelijke BMW 525D (3.0 diesel motor, chip, 245pk) automaat veel zuinig is bij een veel fellere/snellere rijstijl. Wat mij tevens opvalt is dat ik bij 140 km/h in de volvo 3.000 rpm maakt en in de BMW 2.000 rpm, dat scheelt nogal. Kan wel liggen aan het feit dan de volvo nog een 5 traps Geartronic heeft en de BMW een zestraps automaat (Heet steptronic geloof ik).
Dus conclusie, D5 best een mooie motor, maar niet heel snel, niet heel stil en zeker niet heel zuinig.

Dus conclusie, D5 best een mooie motor, maar niet heel snel, niet heel stil en zeker niet heel zuinig.
XC70 D5 Geartronic MJ 2003, BMW 525D MJ 2008, Porsche 911 Carrera 3.0 MJ 1977
- Wolfs XC
- 5th Gear member
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 22.01.2006 - 00:38
- Locatie: 't Gooi
BMW heeft ook een cilinder meer en dat i.c.m. een zestraps automaat kan inderdaad zomaar 1000 toeren schelen.jeroen cc70 schreef:Wij rijden sinds kort prive een XC70 D5/163 pk AWD Geartronic van 11/2002. Super auto, maar kan hem niet echt zuinig noemen. Haal met een best rustige rijstijl (mijn vriendin rijdt het meeste..) halen we de 900 km nog niet eens met een volle tank. Hoeft ook niet, is een zware auto, AWD, automaat etc. Maar wat mij opvalt is dat mijn zakelijke BMW 525D (3.0 diesel motor, chip, 245pk) automaat veel zuinig is bij een veel fellere/snellere rijstijl. Wat mij tevens opvalt is dat ik bij 140 km/h in de volvo 3.000 rpm maakt en in de BMW 2.000 rpm, dat scheelt nogal. Kan wel liggen aan het feit dan de volvo nog een 5 traps Geartronic heeft en de BMW een zestraps automaat (Heet steptronic geloof ik).
Dus conclusie, D5 best een mooie motor, maar niet heel snel, niet heel stil en zeker niet heel zuinig.
Het verbuik van mijn V70-D5 automaat ligt steevast rond de 1/13,7. Vandaag de injectoren via de retour leidingen laten checken. Dit was goed.
Alle (denk ik) sensoren uitgelezen en hier kwam ook niets uit.
De compressie is ook gemeten. De minste was 26... en de hoogste 30... Gezien de kilometerstand normaal.
Vervolgens de gloeibougies nagekeken en hier bleken er 4 niet te werken!??? Als ze niet werken loopt de motor toch niet? Waarschijnlijk bedoelde men dat ze niet naar behoren werkten?
Zodra de nieuwe gloeikaarsen gemonteerd zijn, moesten besteld worden, kan ik dan een lager benzineverbruik verwachten?
XC40 Single Ultimate MY2023
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1936
- Lid geworden op: 17.01.2007 - 13:54
- Locatie: Duiven
Je wilt een lager benzine verbruik met je diesel, dat gaat veel moeite kosten 
Gloeibougies zijn er voor de koude start en niet voor de verbrandingsslag.
Een diesel haalt zijn verbrandingsslag uit de hoge compressie zonder hulp van een
bougie oid

Gloeibougies zijn er voor de koude start en niet voor de verbrandingsslag.
Een diesel haalt zijn verbrandingsslag uit de hoge compressie zonder hulp van een
bougie oid
V70 2.4D Rica 198pk MJ2004 242.000km..260.000km ....280.000km
Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
Er is genoeg voor ieders behoefte, er is niet genoeg voor ieders hebzucht , Liever gelast dan geleasd
- Wolfs XC
- 5th Gear member
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 22.01.2006 - 00:38
- Locatie: 't Gooi
Had meer een verbruik van (minimaal) 1 op 15 verwacht ipv 13,7 vandaar.bartv70 schreef:Je wilt een lager benzine verbruik met je diesel, dat gaat veel moeite kosten
Gloeibougies zijn er voor de koude start en niet voor de verbrandingsslag.
Een diesel haalt zijn verbrandingsslag uit de hoge compressie zonder hulp van een
bougie oid
Dat een gloeibougie puur voor de koude start is wist ik niet. Dacht dat deze continue brande zoals een bougie continue vonkt :?
XC40 Single Ultimate MY2023
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome
- Gertjan R
- 2nd Gear member
- Berichten: 142
- Lid geworden op: 12.01.2006 - 19:41
- Locatie: Paterswolde
Ik scoor altijd tussen 12 tot 14 km per liter, valt misschien een beetje tegen, maar comfort en trekkracht zijn wel dik in orde
(D5 163 pk Geartronic)

(D5 163 pk Geartronic)
BMW 530D Touring HE 2011
V70N 2.4T 2000
V70 2.5 1998 459.000 km
V70 D5 Summum geartronic 2008
Audi A4 2.4 cabrio
V70 edition II D5 geartronic 2005
V70N 2.4T 2000
V70 2.5 1998 459.000 km
V70 D5 Summum geartronic 2008
Audi A4 2.4 cabrio
V70 edition II D5 geartronic 2005
- edraket
- 7th Gear member
- Berichten: 8634
- Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
- Locatie: Haarlemmermeer
Dit is niet waar. Vroeger was dat wel het geval, maar de gloeibougies den nu ook mee tijdens de normale verbranding om de uitstoot te verlagen. Wellicht dat vervanging het verbruik iets doet zakken.bartv70 schreef: Gloeibougies zijn er voor de koude start en niet voor de verbrandingsslag.
Een diesel haalt zijn verbrandingsslag uit de hoge compressie zonder hulp van een
bougie oid
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 05.05.2009 - 23:15
Wij halen wel 1:15 hoor, maar dan wordt er ook rustig gereden met de XC. Meestal rond de 900 km met een tank.
XC70 D5 Geartronic MJ 2003, BMW 525D MJ 2008, Porsche 911 Carrera 3.0 MJ 1977