Hallo
Mijn volvo v40 van 1997 loopt als hij koud is prima op gas,maar zodra je 5 minuten rijdt is het een drama .Hij begint te stotteren en te hikken en hij houd in,zodra je dan terug schakelt en gas bij geeft gaat het wel ,maar dan begint het hele verhaal weer opnieuw. En als ik dan over ga op benzine stottert hij bijna niet.WIE O WIE kan mij helpen.
Groetjes Daniel
v40 op g3 stottert als hij warm is gigantisch
-
- 3rd Gear member
Hoe zit het met de standaardzaken als bougies en bougiekabels? Eventjes in het donker kijken of er bij de aansluitpunten van de bougiekabels vonken overslaan (moet je kunnen zien in het donker).
Wanneer zijn je bougies voor het laatst vervangen? Hoe lang heb je dit probleem al?
Wanneer zijn je bougies voor het laatst vervangen? Hoe lang heb je dit probleem al?
Volvo S60 D5 Edition MY2004
-
- 5th Gear member
Had hetzelfde.
Alle stekkers t.b.v de LPG installatie onder de motorkap op aanraden van de LPG boer schoongemaakt. Ook een openlucht filter ff ter test geplaatst en het was over.
Alle stekkers t.b.v de LPG installatie onder de motorkap op aanraden van de LPG boer schoongemaakt. Ook een openlucht filter ff ter test geplaatst en het was over.
-
- 7th Gear member
Denk dat hij op twee mengsels loopt,misschien lekke lpg injectoren.