Kan je op een HU-1205 (navi) meer dan 4 speakers aansluiten?? Ik heb er eentje in mijn s60 maar ben niet zo tevreden over de originele speakers. Deze zitten nu nog in alle deuren. (4 stuks dus).
Mijn idee is om zowiezo met hoedenplank speakers te gaan werken. en bijv een compo setje in de voordeuren te plaatsen.
eventueel nog een subwoofer in de koffer. Heeft iemand ervaring met de hu-1205 en moet ik er een externe versterker achter hangen om een mooi geluid te krijgen??
Graag jullie ervaringen.
Groeten Robert
Volvo S60 D5 10/2003
meer dan 4 speakers op een hu 1205
- robertslaat
- 3rd Gear member
- Darmee
- 2nd Gear member
Ik heb achtereenvolgens in twee S60s speakers in de hoedenplank aangesloten gehad op een HU 1205, naast de 4 speakers in de deuren. Die werkten probleemloos.
Overigens is de kofferbak dan een klankkast. Ik zou als ik jou was eerst maar eens die hoedenplankspeakers monteren en luisteren of de bassen voldoende dreunen, voordat je zwaarder materieel inzet.
Succes
Overigens is de kofferbak dan een klankkast. Ik zou als ik jou was eerst maar eens die hoedenplankspeakers monteren en luisteren of de bassen voldoende dreunen, voordat je zwaarder materieel inzet.
Succes