Allereerst even de complimenten over dit forum, wat een boel info op zo een klein plekje!
ik zal mezelf even voorstellen: Michel, 37 jaar en de trotse bezitter van een 440 1.6 uit '94 met 2 ton op de teller die zijn beste tijd heeft gehad, Nu dus tijd voor een een wat nieuwer model, ik ben al enige tijd op zoek naar een s80 , grijs, voorkeur voor een t6 , ivm de opties en uiteraard het vermogen. Met een budget tot zo 15.000 € zou dat dus moeten lukken.. Eergister een mooie grijze t6, 1999, 180dkm voor 13.000 vol opties gezien bij Excellent Cars in wassenaar, praatje gemaakt en eigelijk was ik al verkocht, auto zag er perfect uit, verkoper en ik waren het helemaal eens over de inruil waar die nog 2000 voor gaf, Gezien de forse prijs van de t6 geen overbodige luxe. Echt een gezellig gesprek en geen punten waar we het niet over eens waren.
Vandaag gebeld om een afspraak te maken voor een proefrit as zaterdag, dan zou de rest van de familie meekunnen, maar wat scherts mijn verbazing, de verkoper belt 3 uur later op om me te vertellen dat de auto vandaag verkocht is.. :evil: Waardeloze toko, vind ik.
Ze hadden op ze minst even kunnnen bellen om te zeggen dat er nieuwe geinterresserde waren.
Maar nu verder.. Druk zoeken, dan is internet toch wel heel erg handig, Ik heb de meeste tips wel zo een beetje gelezen maar mocht iemand zich geroepen voelen hou ik me van harte aanbevolen!
Jullie horen het op zeker hoe het verder gaat verlopen. Wordt vervolgt