Na een paar jaar mijn C70 (naar volle tevredenheid) te hebben gereden ga ik afscheid nemen van Volvo.
Ik had bijna gekozen voor wederom een nieuwe C70 in de onweerstaanbare Tourer uitvoering echter met de nieuwe C70 in het vooruitzicht zal de afschrijving (ondanks de scherpe prijs) nog groter zijn dan bij mijn huidige C70 uit 2006. Daarnaast ben ik van mening dat door de komst van de Tourer de inruilprijzen dermate onder druk zijn komen te staan dat dit de huidige C70 eigenaren ernstig benadeeld. Natuurlijk ik het wel fantastisch voor de mensen die nu een nieuwe C70 kopen! Zelf vindt ik het een minder sociale zet van Volvo; de balans opmakend heb ik wel veel rijgenot gehad maar de afschrijving is hier dan ook wel naar.
Na lang wikken en wegen is mijn keuze (sorry voor het vloeken in de kerk
Omdat ik na 18 jaar besloten heb om geen nieuwe auto's meer te kopen leek mij dit de beste keus (veel cabrio's voor een gezin zijn er niet) zodat ik na een paar jaar naar alle waarschijnlijkheid weer in de markt ben voor zo'n schitterende (nieuw model) C70 met 'de kop eraf'.
Ik wens jullie een fantastische zomer toe (dan heb ik het ook, ik blijf een cabrioër) en ik blijf dit forum dan ook regelmatig bezoeken.
Alle goeds,
Ha det bra!