Ik wilde MP3's en DVD kunnen afspelen via USB en DVD. Dat kon mijn CT503 niet.
Nu is mijn vraag aan jullie het volgende:
Achter op de hoofdsteunen hangen tijdens lange ritten (zoals vakanties), 2 schermpjes waarvan 1 met dvd-speler is uitgerust. Wellicht dat iemand de situatie daarbij kent: kindje drukt met de vingertjes op een verkeerd knopje en je de bijrijdster kan tijdens het rijden naar achteren hangen om de DVD-speler weer op gang te krijgen, intro, muziekje dan pas het menu, dan nog selecteren waar je gebleven bent en dan kan de pret weer door. Ook als de motor even uit is geweest kan je de hele riedel weer opnieuw doorlopen.
Door centraal in de autoradio DVD's, Divx-en en zo af te spelen zou je met a/v kabels de input kunnen geven aan de schermpjes. Dat wil ik dan ook gaan maken. Het gemak is dat we nu voorin de boel kunnen regelen en sturen

De vraag is waar jullie de kabels langs zouden leggen? Ik zit zelf te denken om ze door de middenconsole te laten gaan. Tricky punt is misschien de ruimte waar de versnellingspook loopt?? Ik zou het dan zo kunnen maken dat de kabels bijvoorbeeld uit de asbak achterin naar buiten komen of iets dergelijks.
Ik hoor graag jullie tips hoe ik e.e.a. zou moeten aanpakken. Ik kan zelf redelijk makkelijk van achter de radio in de ruimte bij de versnellingspook komen. Ik heb echter nog geen idee hoe ik verder naar achteren kom.
Kortom, graag jullie tips in deze.