1. Vandaag even geïnformeerd bij de dealer naar lastdragers voor op de V50.
Ik heb al roofrails maar zoek nu een setje om een dakkoffer op te monteren en af en toe eens wat prullen te vervoeren voor m'n verbouwing. Nu zijn er blijkbaar twee modelllen: gewone zwarte + meer aerodynamische in aluminium. De gewone kosten 90 euro + btw, de andere 144 euro + btw. Heeft iemand ervaring hiermee? Voldoen de gewone of zijn ze echt "goedkoop" qua kwaliteit? De dealer had geen van beide liggen dus heb geen idee hoe ze eruit zien.
2. Vraag #2

Sinds een tijdje krijg ik hier en daar van die krakende piepende geluiden in het interieur. Niks levensbedreigend maar het stoort me wel. Zo kraakt de armsteun in het midden als ik m'n arm erop leg of zelfs maar licht beweeg en als ik (nu met het mooie weer) met het raam halfopen rijd rammelt en piept dat dat het een lieve lust is. Het viel me trouwens op dat de middenblok (met het schuifje en de armsteun) vrij los staat, ik kan deze heen en weer bewegen. Valt dit onder de normale V50 interieur minpuntjes of kan ik dit aanhalen bij de dealer als garantiegeval? (auto is nu 8 maand oud)
Alvast bedankt voor jullie reacties!