Ben al een jaar op zoek naar een rammel aan de rechterkant van mijn S70 uit 1998. De wagen is perfect in orde: daarom stoort dit akkefietje. Het lijkt achter het dashboardkastje uit te komen. Wel tien keer ben ik onder de auto gekropen, dashboardkasje verwijderd, overal op getikt om te horen wat de oorzaak is. Ik dacht al eens aan de slang van de ruitesproeier die op de rechter wielbak ligt, ook niet. Niets, niets, niets ...
Het enige waar ik achter ben gekomen is het volgende: als ik over kinderkopjes rijd en de motorkap ontgrendel, STOPT het trilgeluid.
Ik ben reuzebenieuwd of zich t.a.v. dit probleem ervaringsdeskundigen melden!
Rammel rechts(voren)
- Drewster
- 2nd Gear member
zit er dan niet gewoon wat speling op je vergrendelingsmechanisme?
Als deze de kap niet helemaal aantrekt, zal hij rammelen.
momenteel betaal ik wegenbelasting voor:
V70 D5 '03
245 2.3 automaat '84 (geen wegenbelasting... hehe)
Porsche 944 S2
V70 Classic '98 TDI
V40 1.8 16v
940 2.3 Estate
V70 D5 '03
245 2.3 automaat '84 (geen wegenbelasting... hehe)
Porsche 944 S2
V70 Classic '98 TDI
V40 1.8 16v
940 2.3 Estate
- rkr
- 3rd Gear member
Als de kap dicht is, kan ik hem aan de rechterkant inderdaad iets meer bewegen (indrukken) dan aan de andere kant. Moet het slot dan omhoog of omlaag verzet worden?Drewster schreef:zit er dan niet gewoon wat speling op je vergrendelingsmechanisme?
-
- 2nd Gear member
ik heb precies het zelfde probleem alleen dan met mijn fwd v70R uit 98 en ik denk te weten waar het vandaan kan komen!!! waarschijnlijk zit er speling op je stuur stang probeer eens aan je rechter wiel te voelen of er speling op staat!!! heb het laats met een vriend van mij ook naar gekeken en als hij erop leunde was het weg!!! dus ik denk dat dat het wel eens kan zijn!!!