XC-70 grille imitatie slechte kwaliteit

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
piotrV70
5th Gear member

ACTuning schreef:Ga op dit forum niet in discussie, wij doen eerlijk zaken met kwaliteit. Als er een klacht is lossen wij dit altijd netjes op, zo ook in dit geval, waar wij twijfels hebben over de oorzaak. Verder gaan wij er niet op in.
En daaronder versta je ook mensen uitmaken voor "woonwagenbewoner" ? Kom op zeg, wat zijn dat voor manieren ? En dan hier een beetje de coulante redelijke meneer uithangen. "Wij gaan hier niet op in", moet je vooral doen. Is goed voor je handel. De arrogantie. Bah !
V70 2.5T Geartronic MY04 Dynamic Comfortline - Estateline
Afbeelding
C30 1.6D Basis MY07
Afbeelding
BarnOwl
3rd Gear member
Contacteer:

ACTuning schreef:Je moet het verhaal wel afmaken als je erover begint. Niet de deur dicht gooien. Dat is wel erg laag aan de grond.
Pardon? jij gooit de deur dicht door hier wel te reageren maar NIETS te willen zeggen!
Als ik zo'n kans had mijn bedrijf te verdedigen op een doelgroep forum zou ik die kans met beide handen aangrijpen.

Door je reactie hier wakker je de argwaan alleen maar aan. Als je geen goede verklaring hebt voor de klacht zit er inderdaad iets niet goed.
Steenslag? Dat slaat natuurlijk nergens op. Is er soms een partij grillen die je hebt laten overspuiten? De mijne is na een jaar nog prima en is gewoon van zwart plastic dus geen invloed van steenslag....... :roll:

P.S: Voor de duidelijkheid: Ik heb ook een grill van ACTuning en dat is allemaal goed en vlot verlopen en ook de communicatie was prima. Voordat er hier een heksenjacht ontstaat moeten we de belaagde wel de kans geven zijn verhaal te doen.
Jeroen

V50 1.6 benzine
HansEindhovenV70
4th Gear member

Letterlijk geciteerd:

Paul Snijders (ACTuning):
"jij moet gewoon een speeltuin opzoeken of Artis, past beter bij je."
Kees XC60
Starter

Speeltuin opzoeken of Artis?

Woonwagenbewoner?

Nee joh, een bedrijf kan toch niet zulke dingen mailen? Heb je dat gereplied naar de directie van het bedrijf? Als mijn werknemers dat zouden mailen zou ik ze meteen ontslaan.

Verder heb je met deze vorm van communicatie vaak dat dingen verkeerd worden opgevat zoals ze bedoeld worden. Doordat je er geen beeld bij kan tonen etc etc. Maar deze woorden kan je niet anders opvatten.

Maar wat goed dat de hoofdstarter in ieder geval een nieuwe grill krijgt. Forum toch weer ergens goed voor!
piotrV70
5th Gear member

Toch lijkt het wel een aardige handel te zijn. Zie de foto op z'n Hyves: http://snellepaultje.hyves.nl/

En gelieerd aan http://www.autosnijders.nl/ ?
Afbeelding
C30 1.6D Basis MY07
Afbeelding
HansEindhovenV70
4th Gear member

Volgens mij is die Paul Snijders van de directie van ACTuning! die moeten ze in de dierentuin zetten met wat dozen met rotte eieren er omheen!
HansEindhovenV70
4th Gear member

Misschien wat voor Tros opgelicht... ;-)
Ben
Executive Member
Contacteer:

Jongens jongens, houden we het netjes !
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
aertssenhjc
5th Gear member

Om nou zijn Hyves site hier te posten gaat mij iets te ver....laten we het "zo zakelijk mogelijk" houden.
Volvo V60 T3 Momentum 2012.
Citroën 2CV6 Club Blue Celeste.1986
Citroën 2CV6 Spécial Rouge Vallelunga. 1986
Kia EV6 Air 2022

Volvo V40 1.8 Europa Sports 2003.
Volvo S60 2.4T 2001 BSR Stage II.
Volvo 240 DL 1987
Barry (Grillmeister)
5th Gear member

Ja, het is immers een hele kunst om 10 hele vrienden bij elkaar te verzamelen in anderhalf jaar :lol: . Verder getuigt het plaatsen van mans hyve hier wel een beetje op een www.geenstijl.nl mentaliteit ( :twisted: )

Blijft het een feit dat hij het in dit geval, ondanks dat hij twijfels had aan het handelen van klager, toch tot een minnelijke oplossing is gekomen :!:

Jammer dat er dan in het verleden veel minder profesioneel is opgetreden door act, het had negatieve reclame en dus een vermindering aan inkomsten voorkomen..
Kennissen maken meer macht dan kennis.....
V40 2.0 16V 1996
Chrysler Voyager 2.4i-16V-SE-LX-MT 2001
Volvo 940 estate 2.3 gl
Gast

Barry (Grillmeister) schreef:Jammer dat er dan in het verleden veel minder profesioneel is opgetreden door act, het had negatieve reclame en dus een vermindering aan inkomsten voorkomen..
Laat ie het verleden dan ook eens goed oplossen.
Als hij niet meer weet waar hij die € 240,- naar moet overmaken, wil ik hem dat nog wel even influisteren.

Zou heel netjes zijn en getuigen van goed ondernemerschap omdat na 2 jaar nog eens op te lossen.
Robert Haven
4th Gear member

ACTuning schreef:Je moet het verhaal wel afmaken als je erover begint. Niet de deur dicht gooien. Dat is wel erg laag aan de grond.
Ik vraag mij af hoe hij de deur dicht kan gooien als jij hem niet eens geopend hebt.... je wilt immers hier niet in discussie gaan (m.i. moet je commercieel een discussie nooit uit de weg gaan, elke klacht is namelijk om te zetten in een reële kans) dus dan moet je ook niet klagen dat dit laag bij de grond is.
Maar blijkbaar is er iets te verbergen en sta je zelf niet eens garant voor je produkten.
Peugeot 508 SW 1.6 e-HDI '12 Brun Guaranja (lease)
Volvo V70 T5 '02 Black Stone
Volvo 244 GL D6 automaat '83 Bordeauxrood
Volvo V70 2.5 10v '99 Nautic Blue Pearl
Volvo V40 1.8i Europa Sports Ed. '00 Silvergrey
piotrV70
5th Gear member

Barry (Grillmeister) schreef:Ja, het is immers een hele kunst om 10 hele vrienden bij elkaar te verzamelen in anderhalf jaar :lol: . Verder getuigt het plaatsen van mans hyve hier wel een beetje op een www.geenstijl.nl mentaliteit ( :twisted: )

Blijft het een feit dat hij het in dit geval, ondanks dat hij twijfels had aan het handelen van klager, toch tot een minnelijke oplossing is gekomen :!:

Jammer dat er dan in het verleden veel minder profesioneel is opgetreden door act, het had negatieve reclame en dus een vermindering aan inkomsten voorkomen..
Ik check altijd met wie ik zaken doe, even de naam checken op wieowie.nl. Als je niet wil dat mensen je vinden moet je geen Hyves pagina maken. Wat is er mis met een Geenstijl-mentaliteit trouwens ?
Afbeelding
C30 1.6D Basis MY07
Afbeelding
aertssenhjc
5th Gear member

piotrV70 schreef:
Barry (Grillmeister) schreef:Ja, het is immers een hele kunst om 10 hele vrienden bij elkaar te verzamelen in anderhalf jaar :lol: . Verder getuigt het plaatsen van mans hyve hier wel een beetje op een www.geenstijl.nl mentaliteit ( :twisted: )

Ik check altijd met wie ik zaken doe, even de naam checken op wieowie.nl. Als je niet wil dat mensen je vinden moet je geen Hyves pagina maken. Wat is er mis met een Geenstijl-mentaliteit trouwens ?
Is ook iets voor te zeggen...Ik zou het alleen niet zo gauw doen. Heel zijn familie staat er op.....alleen daarom zou ik het laten.
Volvo V60 T3 Momentum 2012.
Citroën 2CV6 Club Blue Celeste.1986
Citroën 2CV6 Spécial Rouge Vallelunga. 1986
Kia EV6 Air 2022

Volvo V40 1.8 Europa Sports 2003.
Volvo S60 2.4T 2001 BSR Stage II.
Volvo 240 DL 1987
piotrV70
5th Gear member

aertssenhjc schreef:
piotrV70 schreef:

Is ook iets voor te zeggen...Ik zou het alleen niet zo gauw doen. Heel zijn familie staat er op.....alleen daarom zou ik het laten.
Dat heeft hij zelf gedaan, op een voor iedereen toegankelijke pagina. Ik heb er geen problemen mee. Zo zijn we er nu ook achter dat meneer blijkbaar ook Volvo-dealer is (iig dezelfde achternaam als de dealer in Oldenzaal). Je moet gewoon je klanten (die 200+ !! euro neertellen voor een imitatie grill) netjes behandelen. Doe je dat niet dan ga je anno 2009 aan de digitale schandpaal.
Afbeelding
C30 1.6D Basis MY07
Afbeelding
Ben
Executive Member
Contacteer:

We gaan van Volvo-Forum geen digitale schandpaal maken.
Genoeg gezegd en herhaald over dit onderwerp. Slotje.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
liquid_force
6th Gear member

piotrV70 schreef: Zo zijn we er nu ook achter dat meneer blijkbaar ook Volvo-dealer is (iig dezelfde achternaam als de dealer in Oldenzaal).
HO STOP jongens!! er is geen enkel bewijs dat er een connectie tussen die 2 bedrijven is ... zulke dingen insinueren kan heel schadelijk zijn, ook voor het volvo-forum.

daarom slotje
Gesloten

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”