hey mensen ben nieuw hier en heb gelijk drie vraagjes:
- bij mij brand ook onbedoeld een lampje: die van de ruitenwisservloeistof, het brandde eerst half, aan en uit etc. en nu constant. iemand enig idee?
- het slot van mijn rechter voorportier gaat niet meer van buiten open, nu heb ik de deur uit elkaar gehaald, toen zat er voor het slot een of andere ijzeren plaat, hoe kom ik goed bij het slot ek kan ik zomaar die schroef om het hengsel eruit te halen losschroeven, krijg ik het er dan zo weer in?
- mijn koppeling zit erg hoog, is dat nog bij te stellen of zit er gewoon een nieuwe koppeling aan te komen??
alvast bedankt!!,
jasper
drie vraagjes
-
- 4th Gear member
De koppeling kun je stellen met de schroef die aan de koppelingskabel zit (aan de rechterkant van je motorblok net achter de radiator, er zit een steel van ongeveer 20cm aan die in je versnellingsbak verdwijnt.)
Houd er wel rekening mee dat je koppeling niet meer helemaal fris is als je er aan moet gaan stellen.
Houd er wel rekening mee dat je koppeling niet meer helemaal fris is als je er aan moet gaan stellen.
Volvo V50 DRIVe S/S Pro Edition R-Design 2012, Winterline, Black Sapphire Metallic, trekhaak, sunblinds.
- volvomarc
- 1st Gear member
Het controlelampje van de ruitewisservloeistof brandt wel altijd bij het aanzetten van het contact, dit is ter controle of het lampje niet stuk is. Heb je het stekkertje van het reservior los getrokken en brandt het lampje dan ook nog bij lopende motor? Wanneer de motor draait hoort het lampje uit te zijn.
-
- 7th Gear member
ff nieuw koppelingetje erin zetten!:)
- Michel740Turbo
- 5th Gear member
- Contacteer:
mijn andwoorden....
op 1: kijk even of het sensoortje nog schoon is, zit aan de voorkant van het reservoir. anders stekker er af en door verbinden mer een splitpen.
Op 2:Het klopt dat er een kap voor zit dit moet inbraak voorkomen (yeah right, een schroeven draaier onder je slot en klaar :? )
Om er bij te komen moet je die kav verwijdere en die zit vast aan je raam gelijder welke weer vast zit met twee moertjes als je die las hebt kan je het geheel laten zakken en kan je er bij. Ik moet zeggen dat de ruimte nihil is
Op 3: stellen is mogelijk maar kijk ook of je koppeling plaat nog wel de goede dikte heeft. Je kan dit een beetje zien door een gat tussen de bak en motor, soms moet je wel even een slinger geven om je plaat te kunnen zien. Minimaal 3 mm is de vervang maat.
Suc6
op 1: kijk even of het sensoortje nog schoon is, zit aan de voorkant van het reservoir. anders stekker er af en door verbinden mer een splitpen.
Op 2:Het klopt dat er een kap voor zit dit moet inbraak voorkomen (yeah right, een schroeven draaier onder je slot en klaar :? )
Om er bij te komen moet je die kav verwijdere en die zit vast aan je raam gelijder welke weer vast zit met twee moertjes als je die las hebt kan je het geheel laten zakken en kan je er bij. Ik moet zeggen dat de ruimte nihil is

Op 3: stellen is mogelijk maar kijk ook of je koppeling plaat nog wel de goede dikte heeft. Je kan dit een beetje zien door een gat tussen de bak en motor, soms moet je wel even een slinger geven om je plaat te kunnen zien. Minimaal 3 mm is de vervang maat.
Suc6
- Volvo C30 D2 driv-e R-design 08-2011
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07