verlagen v70R

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
matrixx84
2nd Gear member

goeden avond ik heb even een vraag met betrekking tot mijn v70R uit 98 fwd!
nu wil ik hem verlagen kan ik alleen een set losse veren bestellen zodat ik het zelfde rij karakter van de auto hou, of is dat niet mogelijk omdat ik achter nivomats heb!!!
of word het dan toch een schroefset??
walter leever
2nd Gear member

Ik denk dat het beste is,omdat je met nivomats zit,om een complete set te kopen(schroefset of andere schokbrekers en veren)
De nivomats willen je auto terug op nivo brengen,daar zijn ze voor,dus zullen onder spanning staan als je de wagen gaat verlagen alleen met veren.Dus nogmaals beste optie komplete set(heb ik ook gedaan en al besteld,maar nog niet geleverd,zit met 't zelfde,855R met nivomats)

gr,walter
matrixx84
2nd Gear member

ow oke en welke heb je dan besteld?? ben wel eens benieuwd vind hem net te hoog op de wielen staan ondanks dat hij door volvo al verlaagd is!!!
bedankt voor je snelle reactie
walter leever
2nd Gear member

Ik heb een set besteld van D2-racing(geweldig mooi materiaal en kwalitatief vergelijkbaar met KW,alleen een stukje goedkoper:999euries)
Nu is er alleen 1 probleempje de set bestaat nog niet voor de 850R,dus heb ik via FullCarTuning de gegevens doorgegeven van de wagen en 't zal nog ongeveer 5 wkn duren voordat ik de set heb.Nu weet ik niet of ze voor de V70R een set maken(maar je kunt altijd eens kijken)ze maken trouwens ook schitterende BigBrake sets(1299euries),zal voor de volgende keer zijn.

Walter

Ps zal er een plaatje bijdoen dan kun je zien wat ik bedoel:

Afbeelding
raymond01
3rd Gear member

Heb geen R maar een 2.5T ex AWD met achter nivomat voor vandaag kortere intrax laten plaatsen bij ET staat strak lager.
Achter laat ik andere brekers plaatsen met nieuwe veren, weg met die nivomats.

Volvo V70 2.5T Aut bj 98
matrixx84
2nd Gear member

ik lees ook wel op meerdere fora's dat je voor achter ook speciale blokjes voor je novomats kunt kopen bij ET zodat achter 2 cm naar beneden komt!!! schijnt ook heel mooi te zijn!!!! en je behoud je orginele achterdempers
raymond01
3rd Gear member

Klopt maar ik ga toch voor andere dempers en veren .

Volvo V70 2.5T Aut bj 98
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”