1. Zijn auto is van juli 2002, die van mij van januari 2002. Is dat dan wel het zelfde modeljaar? Niet dat ik straks gezeur krijg dat de verlichting van de radio niet gaat werken.
2. Een HU603 heeft twee antenne-aansluitingen. Mijn V70 heeft alleen die van de achterruit in gebruik. De tweede antenne (in de bumper) is niet in gebruik en (naar ik vermoed) ook niet voorzien van een antenne-versterker. Is deze echt noodzakelijk, makkelijk te monteren en wat zou dat gaan kosten?
3. Ik heb nu een dubbeldin-frame voor mijn radio, welke wordt vervangen door de radio inclusief het benodigde aluminium frame. Links van de radio kan dan een centenbakje of bekerhouder. Klopt dat en zijn er eventueel nog meer (leukere) opties? En wie heeft er toevallig nog wat liggen?
4. Ik heb een C91 Carkit van Nokia. Deze bevalt erg goed en wil ik ook op de HU603 (kunnen) aansluiten. Gaat dit gewoon werken inclusief een mute van de radio zelf?
5. Zit er op de HU603 automatische volume regeling en moet ik daar dan de zelfde draad voor gebruiken die ik eerst op mijn HU1205 gebruikte voor de pulsedraad?
Nou, het is weer een hele waslijst aan vragen geworden, zie ik. Maar in elk geval alvast bedankt voor de interesse.