Nou vraag ik me af, lag het aan de afstand of leven dit soort meetings niet onder de V50 s40 rijders onder ons. Ben benieuwd.

Hehehe, ik ben ook een lease-auto rijder en je zult me inderdaad niet snel bij een hamburger tent vinden maar op dit forum ben ik toch bijna dagelijksarnoudh schreef:Misschien zijn V50 rijders in verhouding nog teveel vooral lease-rijders? Dat zijn meestal (misschien heb ik het mis) niet de mensen die op een forum gaan kijken of op zondagmiddag met hun automobiel op een parkeerplaats bij een hamburgertent gaan staan
Ik ben ook een leaserijder, kom hier ook best wel regelmatig langs om nieuwe post door te lezen, maar ik ga inderdaad niet met dit @#$ weer bij een hamburgertent staan.arnoudh schreef:Misschien zijn V50 rijders in verhouding nog teveel vooral lease-rijders? Dat zijn meestal (misschien heb ik het mis) niet de mensen die op een forum gaan kijken of op zondagmiddag met hun automobiel op een parkeerplaats bij een hamburgertent gaan staan
precies, bij een sterreresataurant heb je vaak goede parkeer gelegenheid!!Summum schreef:Conclusie: Leaserijders houden niet van slecht weer of slecht eten.
Met die conclusie kan ik als niet-leaserijder ook best leven hoor! De volgende meeting moet dus gewoon bij een zonovergoten en gastronomisch verantwoord terras plaatsvinden.
Met de zomer in aantocht moet dat te regelen zijn...
Tnx, GNDzweuds schreef:GND:
Beterschap.