Lijkt mij vrij duidelijk Ben, als er aangegeven wordt dat het eerste nummer in juni verschijnt, en het is nu juli, niemand heeft nog iets ontvangen en nergens ligt (voor zover ik het weet) het nummer nog in de winkel, dan is dan niet volgens afspraak.
Verder was het met de "oude IntoVolvo" het geval dat het aantal nummers gaandeweg de jaren minder werd (het abonnementsgeld echter niet), echter dit gebeurde dan onder het mom van dat het de kwaliteit ten goede zou komen.
Hoe dan ook - ik hoop van ganser harte dat het gaat lukken om weer een Volvo blad voor de Volvo-fanaten op te zetten. Gezien de erfenis (en slechte naam) van het vorige blad, was het wellicht verstandiger geweest om een andere naam te kiezen.
Ik heb geen insight informatie (jij wel?), waar dit over gaat ... zie nogmaals hierboven uitgelegd.
IntoVolvo
Maar week 27 valt op mijn kalender niet meer helemaal in juni.
Het blad had echter niet in week 27 bij de drukker moeten liggen, maar al lang een breed bij de (betalende) abonnees op de mat.
Kortom, het lijkt mij duidelijk waarom ik de kat nog even uit de boom wil kijken.
Het blad had echter niet in week 27 bij de drukker moeten liggen, maar al lang een breed bij de (betalende) abonnees op de mat.
Kortom, het lijkt mij duidelijk waarom ik de kat nog even uit de boom wil kijken.
Ben ook benieuwd hoe het gaat lopen, ik heb nog steeds recht op enkele nummers dus benieuwd of ze het blad gaan toesturen. We zullen het maar afwachten, ik vind het wel vreemd dat daar nooit enige berichtgeving over naar de abonnees is gestuurd...
-
- 3rd Gear member
Waarom wachten we het niet gewoon af?
Zoals ik het lees is het door een andere uitgeverij de draad opgepakt. En die mensen moet je ook een kans gunnen. Ze nemen wel de moeite om een magazine in elkaar te draaien.
Zoals ik het lees is het door een andere uitgeverij de draad opgepakt. En die mensen moet je ook een kans gunnen. Ze nemen wel de moeite om een magazine in elkaar te draaien.
- Robert Haven
- 4th Gear member
Zoals uit de berichtgeving alhier blijkt dat men ook het oude abonneebestand heeft kunnen overnemen. Kleine moeite om deze abonnees dan even een simpel briefje te sturen met tekst en uitleg toch?
Peugeot 508 SW 1.6 e-HDI '12 Brun Guaranja (lease)
Volvo V70 T5 '02 Black Stone
Volvo 244 GL D6 automaat '83 Bordeauxrood
Volvo V70 2.5 10v '99 Nautic Blue Pearl
Volvo V40 1.8i Europa Sports Ed. '00 Silvergrey
-
- 3rd Gear member
Ja als je aan zo iet denk. Je kunt ook de nieuwe magazine opsturen. Denkt de ontvanger leuk cadeau.
- Robert Haven
- 4th Gear member
Cadeau?? We hebben nog abonnementsgeld betaald en daar geen uitgaven meer voor ontvangen.... dus zo cadeau is het allemaal niet.
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Jonges, geen paniek.
Ik ga maandag contact opnemen met de uitgever en zal hier berichten.
Groot verschil met de vorige uitgever is dat die alleen IntoVolvo uitbracht en de nieuwe uitgever een hele rits bladen.
Kijk maar op de website: http://www.okm.nl
Ik ga maandag contact opnemen met de uitgever en zal hier berichten.
Groot verschil met de vorige uitgever is dat die alleen IntoVolvo uitbracht en de nieuwe uitgever een hele rits bladen.
Kijk maar op de website: http://www.okm.nl
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Ik bespeurde wat irritatie in dit topic en dus heb ik er vandaag maar een mailtje aan Jan Haakman, de uitgever, aan gewaagd. En zojuist kreeg ik onderstaand bericht.
Goedmorgen Ben,
Ik kan me voorstellen dat er irritatie ontstaat. Mij excuus is dat we een degelijk blad willen uitgeven en de afgelopen weken hebben we een kwaliteitscontrole uitgevoerd waardoor toch een paar verhalen overnieuw gemaakt moesten worden. Volgende week vrijdag gaat het blad definitief naar de drukker en is een week later klaar. Ik ben degene die dit veroorzaakt heeft want ik wil de lezers qua beeld en tekst een goed magazine voorschotelen. Tenslotte krijgen we mar één maal de kans om het magazine opnieuw uit te geven.
De abonnees die nog nummers tegoed hebben krijgen van ons de resterende nummers alsnog. We hebbende bestanden van Paul van Vugt ontvangen en als we iemand om wat voor reden overslaan kan die zich bij ons melden.
Met vr.gr.
Jan Haakman
Goedmorgen Ben,
Ik kan me voorstellen dat er irritatie ontstaat. Mij excuus is dat we een degelijk blad willen uitgeven en de afgelopen weken hebben we een kwaliteitscontrole uitgevoerd waardoor toch een paar verhalen overnieuw gemaakt moesten worden. Volgende week vrijdag gaat het blad definitief naar de drukker en is een week later klaar. Ik ben degene die dit veroorzaakt heeft want ik wil de lezers qua beeld en tekst een goed magazine voorschotelen. Tenslotte krijgen we mar één maal de kans om het magazine opnieuw uit te geven.
De abonnees die nog nummers tegoed hebben krijgen van ons de resterende nummers alsnog. We hebbende bestanden van Paul van Vugt ontvangen en als we iemand om wat voor reden overslaan kan die zich bij ons melden.
Met vr.gr.
Jan Haakman
- Robert Haven
- 4th Gear member
Dank je Ben.
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
Kijk Ben, dat is een concreet verhaal!
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
-
- 3rd Gear member
Ik wacht het af. En als abonnee op "de onschatbare klassieker"meld ik me wel bij Jan Haakman als ik het nieuwe blad niet ontvang.
In ieder geval komt er weer licht in de tunnel.
Over de Heer van Vugt zullen we maar zwijgen. Dat spreekt voor zich.......
Groeten, Jan.
In ieder geval komt er weer licht in de tunnel.
Over de Heer van Vugt zullen we maar zwijgen. Dat spreekt voor zich.......
Groeten, Jan.
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
ik ga het nu toch een beetje voor Paul opnemen... want nu is men stelselmatig bezig met zwartmaken en ik denk niet dat dat de wijze is waarop we hier met elkaar praten. Ik oordeel niet over de gang van zaken, alleen over de woordkeuze van Broker, zou dat graag genuanceerd zien.broker schreef:Over de Heer van Vugt zullen we maar zwijgen. Dat spreekt voor zich.......
Groeten, Jan.
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- Volvoman
- 7th Gear member
- Contacteer:
Ik zei het al eerder, we leven in een kapitalistische wereld, en zonder omzet en winst gaat ook deze nieuwe uitgave binnen de kortste keren op de fles. We hebben de toekomst zelf in de hand....
Bert-Jan Nijhuis
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
- Volvoman
- 7th Gear member
- Contacteer:
Een brief bij de post! Eind juli verschijnt de eerste nieuwe IntoVolvo. En vervolgens hoe je abonnee kunt worden. Helaas niets over hoeveel nummers ik nog tegoed heb...
meer op www.intovolvo.nl
meer op www.intovolvo.nl
Bert-Jan Nijhuis
- Volvoman
- 7th Gear member
- Contacteer:
De link werkt helaas nog niet.
Bert-Jan Nijhuis
- volvorider
- 5th Gear member
- Contacteer:
Idem! Volgens heb ik ook nog een aantal nummers te goed. Ga deze keer hier niet meer mee in zee. Kadoboek heb ik reeds, valt ook erg tegen....Volvoman schreef:Een brief bij de post! Eind juli verschijnt de eerste nieuwe IntoVolvo. En vervolgens hoe je abonnee kunt worden. Helaas niets over hoeveel nummers ik nog tegoed heb...
meer op www.intovolvo.nl
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Ah dat is mooi, dan zit jouw adres dus kennelijk in het bestandVolvoman schreef:Een brief bij de post! Eind juli verschijnt de eerste nieuwe IntoVolvo.

Mijn adres had er ook in moeten zitten. Ik had ook een abonnement en nog een aantal nummers tegoed. Echter niets gehoord of gezien.
Met het toezenden van brieven gaat men blijkbaar selectief en flexibel mee om.
Eerst maar eens een paar keer een los nummer kopen en even zien hoe het gaat lopen.
Met het toezenden van brieven gaat men blijkbaar selectief en flexibel mee om.
Eerst maar eens een paar keer een los nummer kopen en even zien hoe het gaat lopen.
Ik heb dezelfde brief ook gehad, niets over nummers die we nog tegoed hebben... Ben benieuwd of ik wat toegestuurd krijg, ik ga zeker nog geen abonnement nemen, ik koop het blad eerst wel een keer in de winkel.