Ben op zoek naar m,n antenne aansluiting in m,n Volvo V70 uit 2001.
De radioontvangst is zeer slecht. Wil dus kijken of alles goed aangesloten zit, maar maar zit die aansluiting?
Bij de dealer zegt men dat hij in de achterbumper zit, gekeken en er hangt een witte stekker rechtsonder de achterlichten. Kan alleen geen contra vinden die van de radio komt.
Anderen hebben het over het rechter achterraam, help!!
groet Hans
Antenne aansluiting
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
je hebt er 2, 1 in de bumper, de ander in het zijraam, die zijn beiden nodig voor goede ontvangst
Volvo for life
-
- Starter
Thx Bart,bart simpson schreef:je hebt er 2, 1 in de bumper, de ander in het zijraam, die zijn beiden nodig voor goede ontvangst
Waar ligt die kabel dan die op de achterbumper aangesloten moet worden?
De hele achterkant op z,n kop gehad met schijnwerper gezocht maar helemaal niks kunnen vinden..
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
volgens mij achter dat linker bekledingspaneeltje waaronder je een wisselaar kwijt kunt
Volvo for life
-
- Starter
Thx,bart simpson schreef:volgens mij achter dat linker bekledingspaneeltje waaronder je een wisselaar kwijt kunt
Ik heb rechts achter zitten zoeken. Daar zou die moeten zitten volgens een kenner. Dus bestuurderskant?
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
ja, daar zit zo'n "greepje" in waarmee je het paneeltje er zo uit haalt
Volvo for life
-
- Starter
Hoi Bart,bart simpson schreef:ja, daar zit zo'n "greepje" in waarmee je het paneeltje er zo uit haalt
Zodra het weer het toelaat (zal vandaag niet meer zijn jammer genoeg) werp ik een blik en houdt je op de hoogte. Bedankt tot zover.
-
- Starter
Dag Bart,bart simpson schreef:ja, daar zit zo'n "greepje" in waarmee je het paneeltje er zo uit haalt
Heb links gekeken maar daar zit dus de zekeringkast en nog meer van dat electrische spul. Geen coax kabel te vinden die de bumper in gaat.
Plaats denk ik maar een nieuwe buitenantenne want dit gaat niet lukken zo.
Dank in ieder geval voor je moeite.