S80 2.4T
-
GerardN
- 1st Gear member
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 25.07.2009 - 10:55
Ik zoek een opvolger voor mijn S70 uit 1998 en liep bij een dealer tegen een S80 2.4T uit 2003 aan die wel in het budget past. Nu is mijn vraag: Zitten er qua betrouwbaarheid nadelen aan het feit dat het een turbo versie betreft? De 2.5 10 klepper die ik nu heeft loopt na 240.000 km nog perfect en ik hoef tussen beurten nooit olie bij te vullen.
- v70.2,4t
- 1st Gear member
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 29.03.2008 - 11:02
De 2.4t in mijn v70 heeft er nu ruim 400.000km op zitten en het olie verbruik is nagenoeg nul. Ik rij nog met de eerste turbo en heb nog geen problemen mee gehad.
Met een kever kom je er ook, het duurt alleen wat langer.
V70 2,4T Lpi
Kever 1965
V70 2,4T Lpi
Kever 1965
-
Racingbrick
- 2nd Gear member
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 20.07.2009 - 10:35
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Ik zou totaal niet wakker liggen van de levensduur van het turbo blok, sterker nog ik heb gechipte blokken gezien met 450k op de klok, en 2,5 10kleppers met iets van 6 ton op de klok op LPG.
Jij bent je 10klepper nog aan het inrijden dus....
Jij bent je 10klepper nog aan het inrijden dus....
345GL 1,7, 365, 240GLE, 740GL Aut, 760GLE TD ,740GL Aut, V40 1.8 Aut, S40 2.0, V70 2.4 Aut, 850 T5 Aut.
S80 Exclusive , mobility Bi-Fuel CNG Automaat MY 2004 Nautic Blue Pearl
740GL Wagon LPG B230K 1987 wit
V70 T5 Automaat MY 1998 zilver
WWW.TPRPOWERFLUSH.NL
S80 Exclusive , mobility Bi-Fuel CNG Automaat MY 2004 Nautic Blue Pearl
740GL Wagon LPG B230K 1987 wit
V70 T5 Automaat MY 1998 zilver
WWW.TPRPOWERFLUSH.NL















