interval ruitenwisser doet niets meer

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
neozion
1st Gear member

De 6 sec 1interval van de ruitenwissers doet het niet meer. Ook als ik de hendel naar me toe haal doet alleen de waterpomp het. Met een tik omhoog werkt het wel ff en de normale en snelle stand werken ook.

Las op problemcar dat er geen relais gebruikt wordt voor beide aansturingen, maar dat de hendel het zelf regeld.

Heb de contacten in de hendel al schoon gemaakt, maar helaas, geen verandering.

Iemand hiermee bekend?

Betreft een v40 overgangs model '99/'00
neozion
1st Gear member

Ben er ondertussen achter dat het relais in de cem 1 maal wordt aangestuurd zodra ik de interval inschakel. De cem open gesloopt en alle banen zijn in orde. Dus die zal wel goed zijn.
Weet iemand hoe de aansturing vanuit de cem naar de wissermotor loopt? Er zal waarschijnlijk een aparte aansturing zijn vanaf de cem die de interval regeld, maar kan helaas vadis niet aan de praat krijgen en heb nog niet echt door hoe ik zonder veel sloop werk makkelijk bij de motor kan kan komen.
Volvo v40 automaat MY2000
Ripley
2nd Gear member

Stuur me even je emailadres per PM, dan krijg je een pdf-je van me met de schema's. Model 2004?
neozion
1st Gear member

na dagen alles doorgemeten, op het eind maar een andere cem geregeld, en hij werkt. de testrit is hij goed doorgekomen, hij hoefde niet aangemeld te worden.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”