Ik heb een 440 1.8 uit 1995 (B18U) met een Vilalle AMS LPG systeem met een type f verdamper.
Het probleem dat ik heb is dat het gassysteem er een paar keer abrupt mee is gestopt en helemaal geen kick meer gaf. Eerste 2 keer deed hij het na 5 minuten weer, keer 3 duurde 3 dagen en de laatste keer 1 dag voordat hij het weer deed. Uit het niets loopt hij dan weer helemaal prima op LPG.
Ben er 2 keer mee naar de gasboer geweest maar die heeft niets kunnen vinden. Het probleem is dat de gasboer pas kan storingzoeken op het moment dat hij het niet doet. De storing kan ik niet opwekken en als hij het niet doet, is de kans aanwezig dat hij het weer wel doet eer ik bij de gasboer ben.
Vandaar dat ik de vraag hier neerleg in de hoop dat iemand hier het weet/herkent.
LPG probleem
- Fat Rat
- 5th Gear member
Toevallig ergens een beetje slordig weggebouwde zekeringen en of relais onder de motorkap zitten die bij het gassysteem horen?
Mijn Vialle LPi heeft namelijk ook soms zomaar last van uitval omdat er ergens onder de motorkap een paar lullig weggebouwde(open houder met steekzekeringen) zekeringetjes zitten.
Mijn Vialle LPi heeft namelijk ook soms zomaar last van uitval omdat er ergens onder de motorkap een paar lullig weggebouwde(open houder met steekzekeringen) zekeringetjes zitten.
Red Blocks Forever and a day
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
S80 D5 '02(MY03)
Dynamic line met extra's
Mazda 323F BJ DitD 2001 = Exit