Koplampunit lek / APK
- ps-amazon
- 6th Gear member
- Contacteer:
als het alleen condens is, dan wil een tijdje rijden met lichten aan nog wel eens helpen; alleen komt de condens meestal weer terug; is de reflector dermate aangetast dat de lichtopbrengst minder is, dan wordt het afkeur;
persoonlijk zou ik zo'n probleemkoplamp vervangen voor mijn eigen veiligheid en die van de andere weggebruikers
persoonlijk zou ik zo'n probleemkoplamp vervangen voor mijn eigen veiligheid en die van de andere weggebruikers
- IkeV70
- 5th Gear member
Ter info voor geinteresseerden:
Ik heb voor de lekke koplampunit even twee nieuwe afdekdoppen gehaald bij de dealer met ventilatieopening. Dat heeft het probleem van beslagen glas opgelost.
Ik heb voor de lekke koplampunit even twee nieuwe afdekdoppen gehaald bij de dealer met ventilatieopening. Dat heeft het probleem van beslagen glas opgelost.
V70 - 2.5D
V60 PIH
V60 T5
V60 PIH
V60 T5
- IkeV70
- 5th Gear member
Standaardoplossing van Volvo. De afdekdoppen kregen op een gegeven moment op de S60 openingen, dwz, geen gaten maar gore-tex membramen o.i.d.. Die doppen passen ook op V70 en S80. Ik las dit ergens, dus ik heb zelf even de dealer gevraagd of hij van die doppen had liggen. Hij had er nog precies 2. 13,- per stuk incl btw.
V70 - 2.5D
V60 PIH
V60 T5
V60 PIH
V60 T5