------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw 2017 XC60 mooi wit is niet lelijk 2011 Burton 2009 XC70 OR: kan het nog mooier? 2006 S80 XZ-NF-90: style and safety 2005 Saab 9-3 ('98 ) 1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson 1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig 1984 340 D (rood): Mijn eerste
neem even contact op met Bob (Volvotech), hij praat je er wel door heen
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw 2017 XC60 mooi wit is niet lelijk 2011 Burton 2009 XC70 OR: kan het nog mooier? 2006 S80 XZ-NF-90: style and safety 2005 Saab 9-3 ('98 ) 1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson 1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig 1984 340 D (rood): Mijn eerste
Bij mij staat ie altijd in Simple Mode. Kun je de iPod bedienen? Of zie je het IMIV logo. Druk anders eens een paar keer op je random toets, linksboven.
Als jij de iPod kan bedienen staat ie in Simple mode. Door op je RND knop te drukken (knop lings naast de CD sleuf) kun je de weergave op je display veranderen. (playlist naam/artist naam/ songtitel/nummerieke weergave)
Een paar keer op die knop drukken zorgt ervoor dat je "simple mode" ziet staan.
Dan op knopje 3 drukken om naar Advanced Mode te gaan.
Met knop 5 schakel je weer terug naar "simple mode".
Vaak geeft ook de manier van playlist opslaan op je iPod problemen. Ik heb ze genummerd waarna het perfect werkt.
Hans schreef:Als jij de iPod kan bedienen staat ie in Simple mode. Door op je RND knop te drukken (knop lings naast de CD sleuf) kun je de weergave op je display veranderen. (playlist naam/artist naam/ songtitel/nummerieke weergave)
Een paar keer op die knop drukken zorgt ervoor dat je "simple mode" ziet staan.
Dan op knopje 3 drukken om naar Advanced Mode te gaan.
Met knop 5 schakel je weer terug naar "simple mode".
Vaak geeft ook de manier van playlist opslaan op je iPod problemen. Ik heb ze genummerd waarna het perfect werkt.
Oké vertel me dan nu even wat knopje 3 en knopje 5 is. Zijn dit de knopjes voor balans etc. (die uitshuifknopjes?) Zoals in de handleiding van de auto bij de HU650 staan. (in de manual voor upgraden staat trouwens knopje 2! (en als ik de HU handleiding zie zijn dat de voorkeurtoetsen Ik weet het allemaal niet hoor )
Maar de RND knop geeft bij mij dus echt alleen maar nummers vooruit zoeken.
En dan. In pricipe gebruik ik de playlists niet. Ze staan er wel op maar zijn volgens mij gewoon leeg. Ik heb alles kaal op de i-Pod staan en luister voornamelijk Random (op de i-Pod.)
Zonder playlisten te gebruiken gaat het sowieso niet. Hij ziet nu aleen maar een iPod met meer dan 99 nummers. Beschouw het maar als een cd wisselaar die hij ziet met maar 1 cd erin.
Knopje 3 en 5 zijn de radiozender voorkeuze knopjes. Die zitten ook op een HU650. Boven de uitdrukbare knopjes voor bass e.d.
Probeer eens wat playlisten aan te maken. Is niet heel moeilijk. En sleep er wat muziek in.
Bijv.
Ik moet zeggen dat ik het advanced menu niet vaak gebruik. Het bladeren door de playlisten gaat vrij langzaam. Ik weet nooit goed wat waar precies staat. (niet gek met 30 GB aan muziek) en sommige dingen staan niet in de playlisten.
Verder kan je HU scherm maar een bepaald aantal karakters weergeven. Zodoende zie je vaak maar de helft van de songtitel bijv. Verder niets dan lof over de IMIV en de service van Bob daarbij. Echt heeeeel erg goed!