Climate-control blijft blazen ...

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
Automatic-freak
4th Gear member
Contacteer:

Vandaag liep ik toevallig langs de S60 nadat mijn wederhelft er mee weg was geweest ( ... ff nacontrole :roll: ) & het viel mij op dat de climate-controle nog vrolijk aan het 'blazen' was !?

Ff de auto op contact gezet en daarna weer uit & het hield er mee op ...

Dit had ik al een keer eerder vernomen en vraag mij af of er iets kapot zou zijn of dat dit een 'accessoire-stand' is (een verborgen extra functie; die op een bepaalde manier in te stellen is :?: ) ... wie weet dit ?

Mvg Erik
S80 2.5t Summum Geartronic '07
&
244 GLT V6 Automatic '80
Project-car from Sweden
slagschip-s60
4th Gear member

Laten blazen houd er zelf mee op,is hier al meer over geschreven.
V60 cross country 2023 Silver Dawn
gsx750r
6th Gear member
Contacteer:

Uit de gebruikershandleiding S60/S60R MY04

Condensatie / Nablazen

In warme weersomstandigheden kan het ACsysteem lekken onder de auto. Dit is volkomen normaal.

Zo nodig start de ventilator 50 minuten nadat u het contact in stand 0 hebt gezet om de klimaatregeling tot maximaal 7 minuten lang droog te blazen. De ventilator wordt daarna automatisch uitgeschakeld

Dus .......... géén paniek :lol: :lol:

Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”