Hoe ruitenwisservloeistif verversen in deen V70?

De plaats om te praten over de voor- en nadelen van benzine, diesel en gas als brandstof.
"Gas is om op te koken" en "Diesel is voor tractoren"
Maar ook over alle andere noodzakelijke olieën voor de auto. Voor bi-fuelrijders is er een aparte rubriek.
Plaats reactie
Fi-Wi
2nd Gear member

Ik wil nieuwe ruitenwisservloeistof in het reservoir van mijn V70 1997 doen maar hoe krijg ik dit reservoir eruit?

Van bovenaf erin gieten wil ik niet want er zit nog oude vloeistof met anti-vries in maar nu het zomer is wil ik dit eruit hebben en vullen met nieuwe vloeistof. Ik kan nergens een handleiding vinden.
Battlecruiser
8th Gear member

Als je per se de oude vloeistof eruit wil hebben dan kan dat op de volgende manieren:

a) Doorsproeien totdat reservoir leeg is.

b) met een zuigspuit (een groot type injectiespuit) met een slangetje eraan het reservoir in etappes leegzuigen.

c) Als je bij de onderzijde kunt komen: de slang lostrekken en het reservoir leeg laten lopen. Slang weer eropdoen.

Het kan niet losgenomen worden.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Fi-Wi
2nd Gear member

Ok bedankt! Excuses voor de spelfouten maar buiten met de laptop in de zon is lekker maar komt de leesbaarheid op het scherm niet ten goede.
Plaats reactie

Terug naar “Over alle vloeistoffen”