Nadat ik de foutcodes uitgelezen had en heb gewist knipperd het ledje in 't interieur heel vreemd.
Normaal een aantal keer per seconden maar nu:
2x knipper - 5seconden wachten - 1x knipper - 5sec - 1x knipper - 5sec - 2x knipper... na een aantal sessie's gaat ie over tot normaal snel knipperen.
Iemand die me kan vertellen waar dit mee te maken heeft?
Led in interieur knippert anders dan normaal[Opgelost!]
- Auk
- 6th Gear member
Zo, ik heb het probleem opgelost!
Na nogmaals resetten bleef het lampje geheel uit (zowel met slot open als dicht). Ik heb het systeem daarna wederom uitgelezen en gereset en nu doet hij het weer.
Het vreemde is dat er van deze handeling helemaal niks bekend is, of het nu een fout in het CEM III is of iets anders weet ik niet, feit is dat ik nu geen foutcodes meer heb en mijn ledje gewoon normaal oplicht zoals normaal.
Na nogmaals resetten bleef het lampje geheel uit (zowel met slot open als dicht). Ik heb het systeem daarna wederom uitgelezen en gereset en nu doet hij het weer.
Het vreemde is dat er van deze handeling helemaal niks bekend is, of het nu een fout in het CEM III is of iets anders weet ik niet, feit is dat ik nu geen foutcodes meer heb en mijn ledje gewoon normaal oplicht zoals normaal.
Auke
MY95 Volvo 480 GT-Line USA-Spec MT
MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT
MY06 Volvo XC90 V8 Executive AT

MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT

-
- 2nd Gear member
Er zit een modus in zodat je de signalen naar de CEM kunt controleren, het interieur ledje knippert geeft dan de storingscodes weer.
Hier ergens ligt een uitdraai van de sotirngscodes waar dit op staat.
overigens heeft het europese forum hier heel veel over
Hier ergens ligt een uitdraai van de sotirngscodes waar dit op staat.
overigens heeft het europese forum hier heel veel over
Volvo V40 2003 bi-fuel black
Volvo 480 2.0i Automaat Collection Dark Grey metalic
Volvo 480 2.0i Automaat Collection Dark Grey metalic
- Auk
- 6th Gear member
Klopt, het ledje staat synchroon met dat van 't uitleeskastje, maar die "pulsen" moeten in een gang van drie gaan en dat was niet het geval bij mij.
Ik ben in ieder geval blij dat 't nu opgelost is, denk dat het een of andere rare 480 storing is geweest...
Ik ben in ieder geval blij dat 't nu opgelost is, denk dat het een of andere rare 480 storing is geweest...
Auke
MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT

MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT