Het moest er volgens velen hier nog eens van komen en vandaag had ik ee buitenkansje om via Marktplaats een slechts drie weken oude R-Design blokjesgrill te scoren van misschien wel een toekomstig nieuw forumlid.
Het wisselen was een fluitje van een cent. Ik maak nog een keer betere foto's, maar hier een eerste indruk in de schemer! (Gaan jullie nu voor me aan de kant als ik in je binnenspiegel verschijn? )
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option (2020) Audi E-tron (2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
Na een aarzelende start toch overwegend positieve reacties...bedankt! \:D/
Ik moet zeggen dat ik er zelf ook nog even aan moet wennen, met name de schuine streep mis ik wel. Het staat in ieder geval een stuk sportiever en in combinatie met de zwarte dorpels en de donkergetinte ramen vormt het toch wel een mooi geheel.
Mocht ik het toch zat worden dan kan ik altijd wer terug naar de chromen grille....
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option (2020) Audi E-tron (2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Ja sorry Summum, ben gewoon eerlijk, hou liever van de originele egg-grill.
Mis ook het logo etc. Vind hem heel agressief, maar ja dat heeft ook wat...
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Nou nog S40 lampen er in (koplamp & mistlamp) en dan is het helemaal af. Ik vind het ook wel strak een zwarte grille, maar mis ook het logo. Met wat geweld en wat lijm kun je het wellicht over zetten.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.