vinden jullie ook niet dan de front van de nieuwe mercedes gl-klasse.verdacht veel lijkt op de front van de xc90 vooral de koplampen.. zo zie je maar weer mercedes is jaloers op de volvo
Volgens mij zijn de voor die Benz lampekappen bij dezelfde sjop gaan sjoppen als Volvo gedaan heeft. In het kader van beter goed gejat dan slecht bedacht. (Ze bedenken alleen nog steeds dat er een ster op moet)
Als je het mij vraagt lijken al die SUV's op elkaar. Mocht ik dan toch een keuze moeten maken zou ik toch wel degelijk gaan voor de XC90, dat moge voor zich spreken.
Ik zal op dit forum niet mijn haat t.o.v. een mercedes uitspreken. Ik ben hier al een keer uit een taxi voor gezet. (Zelden vind je een volvo als taxi, enkel eens een V50 gehad)
Gelukkig hebben ze in Deventer ook een S80 als taxi (naast de talloze sterren en toyota's....)
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Tja, het zal wel aan mij liggen, maar ik vind de gelijkenis nogal meevallen. Het is voor mij net zo duidelijk een Benz als de XC duidelijk een Volvo is.
Joost.
Volvo V70 2.4 Premium Silver mei 2002
Volvo V70 Classic 2.5 10v Luxury Black Stone mei 1997
Volvo V40 PhaseII 1.8 Europa Comfort Family Line Red september 2000
vind t jammer dat veel mensen vinden/zeggen dat auto's allemaal op elkaar lijken, of woorden van gelijke strekking. dat is net zo waar als dat alle huizen op elkaar lijken (allemaal muren en een dak, bakstenen...) of schilderijen er t zelfde uitzien (allemaal verf op n doek) Op de Koreaanse merken, die geen sterk concept kunnen neerzetten, word er weinig "gejat" tegenwoordig, wat betreft ontwerpen. MB wil absoluut niet met volvo geassocieerd worden en visa versa. Ieder merk heeft zijn eigen gedachtengang, of concept, zegmaar kernwaarden. En aan de hand daar van word een ontwerp gemaakt, meterialiseringen bepaald etc.