Sinds twee dagen heb ik dat de auto inhoud bij gas geven. Dus bij gas geven gaat ie even dan houd ie in en dan gaat ie weer. Dit gebeurt onregelmatig. Eerst was het af en toe maar nu doet ie het steeds meer.
Had gisteren de dealer gebeld. Ze vroeg aan me of het motorlampje brandde. Dat brandde niet dus moest ik maar langskomen als ik het probleem weer had. Vanmorgen de autogestart en... het lampje van de motor bleef branden.
Iemand een idee wat dat inhouden bij gas geven kan betekenen?
Inhouden bij gas geven
- Fredhead
- Geartronic member
Hier zal micmac geen last van hebben aangezien hij een T5 heeftPopoll schreef:Ik heb dit gehad door een slechte roetfilter, maar ik kreeg toen een foutmelding in de display
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- micmac
- 1st Gear member
Gisteren nog even getankt voordat ie naar de dealer moest de volgende dag. Het inhouden hield op met een volle tank. Dus ik dacht meteen dat het te maken moest hebben met de benzine toevoer.
De dealer heeft gebeld. Het was niet de EGR-klep zoals boven beschreven. De benzinedruksensor werkt niet echt lekker meer. Deze moet dus vervangen worden. Kosten 350 euro. incl.
De dealer heeft gebeld. Het was niet de EGR-klep zoals boven beschreven. De benzinedruksensor werkt niet echt lekker meer. Deze moet dus vervangen worden. Kosten 350 euro. incl.
Volvo S40 T5 - 2004 - Black Sapphire