Kijk en oordeel zelf. Auto met bijna 180K aan historie wordt nooit meer nieuw. Maar ik ben zeer zeer tevreden. Allen binnen nog de details perfectioneren. En dan een spoilertje achterop, een setje winterbanden, een blokjes grill, navigatie, enz enz. Nee alles kan niet tegelijk. Wordt een mooi project voor de komende jaren.
Hans, ziet er goed uit.
Ik heb het ook laten doen. 2 jaar garantie op de waslaag.
Kostte maar € 95,--. En inderdaad, daar kun je zelf niet tegenaan poetsen
Groeten van Eddy
Ex volvo:
Volvo 245 GL bj 1991 625.000 km
Volvo V70 D5 Geartronic bj 2005 527.000 km
Bijgaand de link naar het poetsbedrijf. Staan erg goed aangeschreven in Twente. De lak is zoals ze dat noemen verzegeld. Kreeg een pakketje mee om d eauto het komend jaar te wassen en te onderhouden. Ze gaven zelfs aan om bij de eerst volgende was beurt naar hen toe te komen zodat ze de werking ter plekke kunnen uitleggen.
Ik ben zeer zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat. http://www.bs-carcleaning.nl/
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’ 20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Soon; C70 T5 Tourer My' 12 een onbegrensd 2e HANSje een "Empty Nest Volvo" Exit: '05 V70 D5 / '15 V70 D4 / '99 V70 2.5 / '17 V90 D4 / '19 V90 D4 / '15 V70 D4 / '21 V60 T6 recharge
Letterlijk een schitterende auto! Erg mooie kleurencombinatie ook. :notworthy:
Die achterspoiler zou ik direct doen, maar over een blokjesgrille zou ik twijfelen. Juist bij deze kleur vind ik de chromen grille wel heel erg fraai staan, is veel chiquer.
(Zei hij die net een blokjesgrille heeft gemonteerd op zijn eigen bolide..)
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option (2020) Audi E-tron (2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
Als er dadelijk nog geld overblijft na de reparaties, dan moet ik toch ook maar eens de auto zo laten vertroetelen!
Ziet er echt puik uit zo!
Vooral m'n creme lederen bestuurdersstoel is nogal eeehr... afwijkend van kleur met de rest van het interieur, maar ik betwijfel het ten zeerste of dat nog enigszins terug te draaien is.
V70 T5 A5 MY2002 Mobility line
Mercedes Benz E320 Kombi V6 MY2001
Ik hoop ook dat je die grill gaat laten zitten! Want ik vind een chromen grille zéér goed staan bij een blauwe Volvo! Zeker met die andere chroom accenten op je auto! Houden zo zou ik zeggen!
Mijn V70 is twee weken geleden ook door een proffessional onder handen genomen. Een 5 stappen Swissvax poetsprogramma. (wassen, polijsten, in de olie zetten, teflonbehandeling, glansbehandeling) Resultaat is vergelijkbaar met de jouwe en ook ik was zwaar onder de indruk van het resultaat. Mijn auto glom altijd al maar de glans lijkt nu veel dieper.