Ik ben dringend op zoek om mijn VOLVO V70 (model 2008 - zonder schuifdak) een persoonlijke "touch" te geven maar zonder daarin te ver te gaan met spoilers en overdreven uitlaatsystemen.
Ik zoek dit te doen met een dakhemel in zwart alcantara.
Mijn huidige wagen is een V70 summum en dus rijkelijk uitgerust. Ik had echter graag een donkere (lees zwarte) dakhemel gehad in mijn wagen (het beige lijk me niet zo geslaagd met de bordeaux-rode lederen uitrusting - de rest van het interieur is zwart en ook de buitenkleur is zwart metallic). Dit was echter op geen enkele manier mogelijk, noch af fabriek, noch via naplaatsing. Ik liet het idee varen maar nu is ze opnieuw bij me opgekomen.
Het moet zeker mogelijk zijn gezien ik op het internet al beelden vond. Zie hieronder (de foto kreeg ik er niet ingeplakt maar met de URL lukte het wel).
http://static.autoblog.nl/images/wp2007 ... e%2003.jpg
Ik slaagde er echter tot op vandaag niet in een locatie te vinden met garantie op kwaliteit, laat staan dat ik mij enig idee zou kunnen vormen van de kostprijs.
Dank voor waardevolle feedback.
Gr
Diederiek
dakhemel in alcantara
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
Hier effe de foto:

Ik kan je evrder niet van dienst zijn met het geven van een adres of iets dergelijks. Volgens mij zijn er niet veel auto's standaard uitgerust met een zwarte hemel. Volgens mij wordt het dan wel heel erg donker in de wagen is het niet?

Ik kan je evrder niet van dienst zijn met het geven van een adres of iets dergelijks. Volgens mij zijn er niet veel auto's standaard uitgerust met een zwarte hemel. Volgens mij wordt het dan wel heel erg donker in de wagen is het niet?
Veni,Vidi,Nates calce concidi
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
-
- 4th Gear member
In Eindhoven-Veldhoven zit een bedrijf die oltimers van nieuwe bekleding
voorziet of zij dit aan kunnen of een adres weten die dit doen weet ik niet.
Het is wel mooi om te zien maar zou niet bij alle kleuren passen.
voorziet of zij dit aan kunnen of een adres weten die dit doen weet ik niet.
Het is wel mooi om te zien maar zou niet bij alle kleuren passen.
V60 cross country 2023 Silver Dawn
- Oceanracer
- Geartronic member
Bij BMW is het heel gewoon om je hemel in het zwart af te laten leveren. Ik zou dus eens een bezoekje brengen aan de BMW dealer om daar te kijken hoe het eruit komt te zien. Standaar in de M3, maar als optie ook in andere modellen. Zo heb ik het zelf ook gezien en ik was er zeer van onder de indruk. Ook Audi levert sinds kort zwarte hemels in de auto.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race