grondverlichting op de v50 achteraf inbouwen

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
Delta 97
2nd Gear member

Op mijn v50 uit 2005 zitten buitenspiegels... op zich nuttig en mooi! maar ik wil het nuttiger en mooier! 8)
Er zit helaas geen grondverlichting op/in. wel de dichte kapjes.. zou het eenvoudig zijn om alsnog deze verlichting in te bouwen?

zouden deze al zijn voorbereid in de auto en dat er ergens kabels in de buurt rondzwerven?
kwestie van venstertjes plaatsen?
keb geen idee!

iemand daar verstand van!? :?:
tanx!
Christopher
3rd Gear member

Ik ga er vanuit dat je dan de hele spiegels moet vervangen...
Mocht je het doen, dan wil ik graag je linker buitenspiegel zoals je die er nu op hebt zitten.
S40 2.0D - Barents Blue Momentum
Delta 97
2nd Gear member

mmm... toch kan ik me niet voorstellen dat Volvo dat zou doen. werken met verschillende materialen lijkt mij voor volvo onoverzichtelijk duur en omslachtig. denk je niet?

n.a.v. een forumartikel heb ik gecontroleerd of er in het rechterdeel van het stuurwiel een snoertje aanwezig was voor een eventuele audiostuurbediening.
en dat was er! deze zijn dus standaard voorbereid! zou het niet logisch zijn als de spiegels ook zijn voorbereid?!
Christopher
3rd Gear member

Ja, de voorbereiding zou er wel kunnen liggen. Het kabeltje vanaf je systeem naar de spiegel dus. De normale versie van de spiegel zul je alleen waarschijnlijk niet kunnen ombouwen naar een 'spiegel met verlichting'.

Volgens mij is echt bijna alles voorbereid. De bekabeling voor de trekhaak en parkeersensoren licht namelijk ook al compleet door de auto.
S40 2.0D - Barents Blue Momentum
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”