foto v/d binnenkant kofferdeksel.
kabel+slangdoorvoer rechts:

foto v/d buitenkant:op een 460 gaat het niet passen.

als je de plastick deksel van je kofferklep loshaalt zie je de 4 gaten voor de bevesteging van de motor zitten.het gat voor de wisser zit er niet natuurlijk en is ook niet voorgedrukt oid,die moet je dus zelf uit meten.
de rubberdoorvoer is het zelfde (denk ik) als die links waar je achterruitverwarmingsdraden door heen gaan.daar zitten nu als het goed is 2 doppen in de gaten.
je bent nu met je draden en het slangetje van uit de kofferklep in de auto belandt,boven de hemelbekleding.vandaar moet je zorgen dat je naar beneden komt dus deurrubber en plastick afwerking verwijderen.dan ben je als het goed is beneden bij de zitting van de achterbank uitgekomen,nu dus naar voren onder de vloerbedekking door.voor bij de voeten van de passagier zoek je een gat in het schutbord om met het slangetje onder de motorkap te komen.met de draden ga je naar de zekeringkast onder bij het stuur.de wisserbediening aan de stuurkolom verwisselen wijst zich vanzelf.een gat boren in het sproeiertankje wijst zich ook vanzelf immers het voorbeeld zit er naast (pompje van het voorraam sproeien is het zelfde).verder nog de relais in de kast doen en aansluiten(relaiskast onder de motorkap,links bij het voorraam).
een betere how-too kan ik helaas niet maken.foto's tijdens de montage heb ik niet helaas.veel dingen wijzen zich tijdens de inbouw wel.veel werk zit vooral in het netjes wegwerken van de kabel+slang,daarvoor moet je heel wat plastick en bekleding los halen.