Afneembare trekhaak monteren

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
ArthurPeters
2nd Gear member

Hallo allemaal,

ik had even een vraagje. Ik kan voor een mooi prijsje een originele afneembare trekhaak kopen maar hier zit helaas geen sleutel bij om de kogel vast te zetten.

De volvo dealer kan de sleutels niet krijgen..

Heeft er iemand een idee hoe ik aan zo'n sleutel kom?
Groeten Arthur

V70 D5 Summum Geartronic - Powered by: Rica
sequence
5th Gear member

Vreemd dat zelfs de dealer geen sleutel bij kan leveren. Maar Volvo maakt die trekhaken ook niet zelf. Wanneer je weet wie de fabrikant is (vragen aan de dealer) dan zou je die rechtstreeks kunnen benaderen....

Overigens, je zegt dat er geen sleutel bij zit, dwz je kunt de trekhaak wel aankoppelen maar niet op slot zetten tegen diefstal? Of kun je de haak uberhaupt niet aankoppelen zonder die sleutel?
V40 T2 Nordic+
fjrene
3rd Gear member

een sleutel laten bijmaken op het slot.
egidius
2nd Gear member

ik heb dit probleem gehad toen ik mijn volvo overnam van de vorige eigenaar ... deze was de sleutels kwijtgespeeld

ben dan gewoon naar de volvo-garage geweest
zij hebben het slot mechanisme eruit gehaald en een nieuw gestoken met nieuwe sleutels
Volvo V50 2.0D R-design
Volvo XC60 D4 summum
Higgens
Starter

mag ik vragen of er al een oplossing is ik heb namelijk ook geen sleutels bij mijn trekhaak.het is een brink trekhaak zit in staphorst die zal ik wel eens bellen.
eigenaar van een volvo v50 2.0 sport editionII uit 2007 en van een aprilia tuono 1000R uit 2007
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”