En ik zal een hint geven, de witte....
Als de velgen en skidplate dezelfde zouden zijn als de andere 2 dan zou je dat ook zien hoor... Een camera gaat namelijk de hele foto op dezelfde manier belichten en niet plots 1 auto onderbelichten...lancer schreef:Daarnaast is het mogelijk dat in ieder geval de velgen en skidplate optisch bedrog zijn (automatische correctie mechanismes en witbalans in digitale cameras kunnen rare dingen doen met een foto)
ppFreddy schreef:Met die overige 2 heb ik ook geen moeite....lancer schreef:
Die witte mogen ze zo op de oprit komen zetten hoor!
Hans oet Twent schreef:ik ook niet, maar liefst van al de witte (en hopelijk is het een D5 met Heico uitlaat eronder *roar*)ppFreddy schreef:Met die overige 2 heb ik ook geen moeite....lancer schreef:
Die witte mogen ze zo op de oprit komen zetten hoor!
bij VD Wulp in oud beijerland hebben ze pas een pearle witte XC 90 V8 excutive afgeleverd waar ze alle bumpers / dorpels en schermranden in de kleur van de auto hebben laten spuiten.joostprins schreef:waarom duurt het toch altijd zo lang voordat dealers en andere carstyle bedrijven dit in hun programma opnemen of met soort gelijke assesoires komen.
Joost
dat had Vlaardingen laten doenPaul schreef:Hadden ze daar niet ook destijds een S60 T5 in het Laserblue gespoten?