Op de site van IPD heb ik het idee dat dit een andere spoiler is dan bovenstaande.
Wie weet waar deze nieuw/tweedehands te koop is?
Groeten,
Boele
Hij staat al een jaar stil te wachten op een revisie motor. Heb het onderblok al gereviseerd, moet de kop nog laten doen. Maar ze moet nog even geduld hebben, zit midden in een verbouwing en dat gaat nu even voor. Maar normaal rij ik er in de zomer periode zo'n 6 a 7000km mee. Voor de winter heb ik een 480. Ik woon overigens in Den Dolder, dus ze komt maar af en toe in Zeist zelf.Heb trouwens nog nooit een witte ES in de omgeving Zeist zien rijden.. Wordt hij alleen met éxtreem mooi weer gebruikt?
Je hebt gelijk. Zie nu pas dat de foto op het erf van Wiebren gemaakt is!De P1800ES (B23ET) op de foto is van de producent van de spoiler...
Grappig he, klein wereldje zo.Iroll schreef:Boele,Hij staat al een jaar stil te wachten op een revisie motor. Heb het onderblok al gereviseerd, moet de kop nog laten doen. Maar ze moet nog even geduld hebben, zit midden in een verbouwing en dat gaat nu even voor. Maar normaal rij ik er in de zomer periode zo'n 6 a 7000km mee. Voor de winter heb ik een 480. Ik woon overigens in Den Dolder, dus ze komt maar af en toe in Zeist zelf.Heb trouwens nog nooit een witte ES in de omgeving Zeist zien rijden.. Wordt hij alleen met éxtreem mooi weer gebruikt?
Erik_M,Je hebt gelijk. Zie nu pas dat de foto op het erf van Wiebren gemaakt is!De P1800ES (B23ET) op de foto is van de producent van de spoiler...
Nee het is geen RHD geweest. Ik heb haar in '99 geimporteerd vanuit California. Dus alweer 10 jaar in mijn bezit inmiddels.Iroll, is jouw ES vroeger RHD geweest ? Ik ken n.l. een witte ES die bij mijn weten in de omgeving van Zeist 'woont' die vroeger RHD was en nu LHD.
De cilinderkop van je ES kan je bij mannesen in Soesterberg laten doen. Voor de amazon combi van mijn ouders heb ik daar ni een b18b kop gaszetels laten zetten + vlakken. Zijn wel aan de prijs. 300euro.. En dan werd ik nog ''gematst.''Iroll schreef:Boele,Hij staat al een jaar stil te wachten op een revisie motor. Heb het onderblok al gereviseerd, moet de kop nog laten doen. Maar ze moet nog even geduld hebben, zit midden in een verbouwing en dat gaat nu even voor. Maar normaal rij ik er in de zomer periode zo'n 6 a 7000km mee. Voor de winter heb ik een 480. Ik woon overigens in Den Dolder, dus ze komt maar af en toe in Zeist zelf.Heb trouwens nog nooit een witte ES in de omgeving Zeist zien rijden.. Wordt hij alleen met éxtreem mooi weer gebruikt?
Erik_M,Je hebt gelijk. Zie nu pas dat de foto op het erf van Wiebren gemaakt is!De P1800ES (B23ET) op de foto is van de producent van de spoiler...